Da har jeg fått innkalling til første tul 7+1. Grugleder meg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er det egentlig best å ta tul? Kanskje like greit å ringe gyn og spørre
Anbefaler uke 7 for å bekrefte hjerteslag og/eller 9+0 for da er du forbi en litt kritisk fase. Ellers er det jo vanlig med uke 12/13. Klarer du vente enda lenger kan man se kjønn rundt uke 14/15.Når er det egentlig best å ta tul? Kanskje like greit å ringe gyn og spørre
Hvor lang tid tok det å få time fra henvisningen ble sendt? Jeg dør her... :/Da har jeg fått innkalling til første tul 7+1. Grugleder meg!!
Hvor lang tid tok det å få time fra henvisningen ble sendt? Jeg dør her... :/
Hei! Jeg blir 41 år denne måneden. Vi bestiller NIPT test fra Danmark eller Sverige. Vi venter til etter tidlig ultralyd i uke 6+5 for å se om det er bare et barn, om alt er ok etc. NIPT kan man ta i uke 10. KUB er fra uke 11-14. Vi tok KUB sist, da var jeg 38 år.Hei, kan jeg smøre hvor gammel dere are? Jeg er 41år og er uke 6. Skal ta kubtest også. Vi vurderer også NIPT. Men får å ta NIPT i Norge nå, må man ha positivtest fra KUBTEST. Er redd å ta forstervannspøve pga risiko0,5-1%.
Det finnes en egen tråd om dette. Man kan bestille kit fra utlandet i stedet for å reise.Hei Tulipan! Takk for svaret!.Må man reise til Danmark eller Sverige for å ta NIPT? PGA corona situasjon nå, er vi veldig usikker på å reise til Danmark eller Sverige. Hvis NIPT viser lav risiko , er det nødvendig å ta forstervannsprøver?