Tidlig UL

Eg ska ikkje på ultralyd før 3.september, ulempen me å ha termin i slutten av måneden er at eg føle eg ligge langt bak dere andre.
Men ser ut som eg må avbestille grunnet obligatorisk dritt på skolen å er kun den dagen dei hadde ledig før eg ska i praksis.. Å vil vite at alt er bra før eg ska i praksis
 
Eg ska ikkje på ultralyd før 3.september, ulempen me å ha termin i slutten av måneden er at eg føle eg ligge langt bak dere andre.
Men ser ut som eg må avbestille grunnet obligatorisk dritt på skolen å er kun den dagen dei hadde ledig før eg ska i praksis.. Å vil vite at alt er bra før eg ska i praksis

Jeg skal ikke på ultralyd før 3 oktober:) så er helt normalt å ikke ha ultralyd før litt senere. Jeg har termin 20 april.
Er det ingen andre klinikker du kan bruke dersom du vil ha en før praksis? :)
 
Jeg skal ikke på ultralyd før 3 oktober:) så er helt normalt å ikke ha ultralyd før litt senere. Jeg har termin 20 april.
Er det ingen andre klinikker du kan bruke dersom du vil ha en før praksis? :)
Ved første hadde eg ingen behov for ultralyd før oul, med nr 2 hadde eg i uke 9-10, denna gongen så er det mest pga praksis eg vil ha før i tilfelle dårlig beskjed. Der er ein til klinikk men den er mye dyrare har eg hørt.
 
Eg ska ikkje på ultralyd før 3.september, ulempen me å ha termin i slutten av måneden er at eg føle eg ligge langt bak dere andre.
Men ser ut som eg må avbestille grunnet obligatorisk dritt på skolen å er kun den dagen dei hadde ledig før eg ska i praksis.. Å vil vite at alt er bra før eg ska i praksis
Vi er i samme båt da, ser ut som vi har termin samme dag :)
 
Tidlig UL, mange som tenker de skal det etterhvert nå?
Evt, når og hvorfor?
Må man ha en «god grunn» for at fastlegen skal henvise deg, eller kan alle få nå?
Jeg har bestilt tidlig privat ul 9.september. Da er jeg 7+2.. første milepæl blir å komme frem til da.. nervepirrende :shy::nailbiting:
 
Ka tid har du termin? Eg vet ikkje heilt ennå men appen seie 26.04 så e 4+3 i dag
Åå da er du noen dager før meg, men har fått opp 2 forskjellige. Både 27/4 og 29/4 så litt usikker selv. Får vel vente å se på tidlig ul :) går utifra den siste foreløpig, så er 4+0 idag såfall :happy:
 
Åå da er du noen dager før meg, men har fått opp 2 forskjellige. Både 27/4 og 29/4 så litt usikker selv. Får vel vente å se på tidlig ul :) går utifra den siste foreløpig, så er 4+0 idag såfall :happy:
Her og va det mye forskjellige datoer alt fra 27-29 men eg er sikker på eggløsning selvom mensen va på tur forrige måned så er spent på TUL, å da komme 26 opp i appen så går utifra den. Eg fekk positiv test tirsdag forrige uke
 
Her og va det mye forskjellige datoer alt fra 27-29 men eg er sikker på eggløsning selvom mensen va på tur forrige måned så er spent på TUL, å da komme 26 opp i appen så går utifra den. Eg fekk positiv test tirsdag forrige uke

blir spennende å se hva faktisk termin blir da på tul :happy: jeg testet positivt på torsdag som var. Skulle hatt mensen i går egentlig, er godt å komme over den IKM dagen, men har fortsatt nervene i høyspenn.. føler jeg leser om folk som mister hele tiden, å det er nervepirrende... men vi får holde motet oppe å prøve å nyte litt også :smug:
 
blir spennende å se hva faktisk termin blir da på tul :happy: jeg testet positivt på torsdag som var. Skulle hatt mensen i går egentlig, er godt å komme over den IKM dagen, men har fortsatt nervene i høyspenn.. føler jeg leser om folk som mister hele tiden, å det er nervepirrende... men vi får holde motet oppe å prøve å nyte litt også :smug:
Ja er livredd for å miste selv.. Va godt å komme over ikm (ikm var på lørdag), litt mer lettet da, men ja er redd for å miste. Eg tenke til og med positivt rundt det å spy hver dag for har større tru og håp om at det går bra da. Leste at det er et positivt å spy hver dag og at risikoen for abort avtar voldsomt då. Merke eg e mye mer redd for å miste denne gangen enn ved de to andre eg har.
 
Eg ska ikkje på ultralyd før 3.september, ulempen me å ha termin i slutten av måneden er at eg føle eg ligge langt bak dere andre.
Men ser ut som eg må avbestille grunnet obligatorisk dritt på skolen å er kun den dagen dei hadde ledig før eg ska i praksis.. Å vil vite at alt er bra før eg ska i praksis
Jeg skal ikke før 8 september hvis det er en trøst... Vi ligger jo helt likt, alltid kjedelig å være av de som har den siste terminen:wtf:
 
Back
Topp