Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, luksus med lege med ul!Var hos fastlegen i dag og fikk se bankende hjertevisste ikke at han hadde ul på kontoret sitt engang.
Veldig luksus! Fikk ikke sett så mye, men det viktigste: det er noe som lever derÅh, luksus med lege med ul!
Syns alle gravide budde får tilbud for en TUL i Norge. Der eg kjem ifra er det vanlig (6 vk, 12 vk, 20 vk og 32 vk). Har fått alle mine barn her i Norge da, men venner og familie blir lett sjokket når eg forteller vi har kun rett på OUL. Tenkt at en venter tvillinger eller hva som helst som kunne oppdaget før! Eller så bur dei senke prisen for privat UL.
Skal i Stavanger jeg og imorgen. Hvem var du hos? Var de flinke?Var på ul da jeg var 7+3. 600kr i Stavanger. Fikk time på dagenVurderer sterkt å gå i uke 12 også. Nå er jeg 8+5
![]()
Sigrids ultra. Jeg var veldig fornøydSkal i Stavanger jeg og imorgen. Hvem var du hos? Var de flinke?
Hvor var du på ultralyd?
Hvor var du på ultralyd?har lyst til å bestille time denne uken
Pga spotting ville hun ha meg inn på ny sjekk. Alt var bra med lille og hadde vokstVis vedlegget 199060