Tidlig UL

Bestilt tidlig ul til 7 oktober! Så spent!

Er så glad for at jeg fikk henvisning av legen i dag :cat: Så nå er det bare å vente på brev

Syns alle gravide budde får tilbud for en TUL i Norge. Der eg kjem ifra er det vanlig (6 vk, 12 vk, 20 vk og 32 vk). Har fått alle mine barn her i Norge da, men venner og familie blir lett sjokket når eg forteller vi har kun rett på OUL. Tenkt at en venter tvillinger eller hva som helst som kunne oppdaget før! Eller så bur dei senke prisen for privat UL.

Syns alle gravide budde får tilbud for en TUL i Norge. Der eg kjem ifra er det vanlig (6 vk, 12 vk, 20 vk og 32 vk). Har fått alle mine barn her i Norge da, men venner og familie blir lett sjokket når eg forteller vi har kun rett på OUL. Tenkt at en venter tvillinger eller hva som helst som kunne oppdaget før! Eller så bur dei senke prisen for privat UL.

..

Last edited:
Jeg har faktisk fått oul i slutten av november, mem allerede bestilt privat i uke 13..
Klarte ikke å vente så skal jammen med på ul i morgen 9+2...

Var på ul da jeg var 7+3. 600kr i Stavanger. Fikk time på dagen :) Vurderer sterkt å gå i uke 12 også. Nå er jeg 8+5 :)

Da har jeg vært på tul, og for en kjekk opplevelse :) En liten, boksende bamsemums med bankende hjerte og pulserende navlestreng :) Nå kan jeg slappe av og konsentrere meg om eksamen. Ble satt fram 5 dager og, så da hadde jeg rett når jeg antok at eggløsning var tidlig :)

Fikk henvisning hos legen odag, så da blir det forhåpentligvis ultralyd mot slutten av neste uke! Da er jeg nesten 7 uker på vei. Skal da enten avbestille eller flytte den private (den er bestilt til jeg er 10 uker på vei, men skal se om de heller har ledig tid når jeg er 12 uker, om jeg ikke bare dropper det helt).

dcac684c26d823c2d37d61449daa2c87

På vei til bestemor (svigermor) direkte etter ultralyd for å vise frem spiren.
8+6 <3

Back
Topp