Tidlig UL

Alt var i skjønneste orden på ul i dag! Ble satt enda en dag frem. Her er den nydelige lille spiren :)
307545fbb27cf15a7376f3334b7d3578

Vært på en ultralyd, og skal faktisk på enda en tidlig. Om ei uke!! 12+6, og jeg er så spent. Gleder meg til å se.

Fastlegen min tar ul, så jeg er heldig og får det ved hvert besøk hvis jeg ønsker. Skal ha første 10+3 :)

2 uker siden, føles ut som 50 uker. . La torsdag komme fort ;)

Vedlegg

• 1476621239573.jpg
    1476621239573.jpg
    61,8 KB · Visninger: 50
894612135b512f999ec9269ebba9a9d7.jpg

Mannen tok bare bilde av skjermen! 8+2! [emoji4]

Hvor tidlig kan man se kjønn og om noe er galt med den lille? Kan man se dette på tidlig ul, altså før uke 18?

Hvor tidlig kan man se kjønn og om noe er galt med den lille? Kan man se dette på tidlig ul, altså før uke 18?

Man kan se det tidligere, men det kommer an på flere faktorer.

Jeg fikk vite kjønnet i uke 13 da jeg gikk gravid med sønnen. Han sa det var nærmere 99% sikkert at det var en gutt, og det stemte. Han jeg var hos (Martin Lundring, Jessheim) er svært dyktig og spesialisert innenfor tidlig ul. Jeg var da på organrettet ul, og fikk masse informasjon om det anatomiske, mye mer informasjon enn hva jeg fikk 5 uker senere på oul :)

Så fantastisk! :) Jeg er imponert over hvor tydelig det er at det er en liten minibaby allerede i uke 10; så utviklede armer og ben. Herlig❤️
Ja, alt er jo ferdig, den skal bare bli myyyye større :D ❤️ er så fantastisk hvordan alt fungerer!

Vi skal ikke til tidlig ul før uke 13+2, håper babyen er stor nok til at de ser kjønnet ;) Fikk ikke vite det før uke 26 sist grunnet en sur UL jordmor på sykehuset som ikke ville se/si det..

Jeg var på tidlig ul i dag, er 13+2. :) Knøttet lå med ryggen til, så det var umulig å få til bilde.. Like kamerasky som mor sin :P Men herlig med en bekreftelse på at jeg ikke har ødelagt han/hun enda :D Umulig å se kjønn, alt så visst ut som gutt så tidlig mente gynekologen jeg var hos.

Back
Topp