Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh fikk jeg tårer i øya!! Så nydelig!! ❤Alt var i skjønneste orden på ul i dag! Ble satt enda en dag frem. Her er den nydelige lille spiren
![]()
Åh, tusen takk! ❤Åååh fikk jeg tårer i øya!! Så nydelig!! ❤
Helt herlig ;-) hvor mange uker?Alt var i skjønneste orden på ul i dag! Ble satt enda en dag frem. Her er den nydelige lille spiren
![]()
Ja, kunne lagt det å tittet på den skjermen i evigheter! Ble målt til 12+1Helt herlig ;-) hvor mange uker?
Alt var i skjønneste orden på ul i dag! Ble satt enda en dag frem. Her er den nydelige lille spiren
![]()
Åh så fintAlt var i skjønneste orden på ul i dag! Ble satt enda en dag frem. Her er den nydelige lille spiren
![]()
Så herligFantastisk hvor fort utviklingen går. Her ser man jo så mange trekk
![]()
Nei er virkelig en liten minibaby. Kunne telle hver enkelt finger til og med!Åh så fintdet der er jo ingen spire lenger
![]()
Hvor tidlig kan man se kjønn og om noe er galt med den lille? Kan man se dette på tidlig ul, altså før uke 18?
Ja, alt er jo ferdig, den skal bare bli myyyye størreSå fantastisk!Jeg er imponert over hvor tydelig det er at det er en liten minibaby allerede i uke 10; så utviklede armer og ben. Herlig
![]()