sukkerklumpen
Flørter med forumet
Jeg har bestilt time til tidlig ultralyd når jeg er 9+5. Er nå 5+4 så føles som en evighet. Men plutselig er dagen der! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var på ultralyd i dag 8 uker. Der så vi 2 bittesmå mirakler med bankende hjerter! Fikk latterkrampe..så mye at gynekologen kjeftet på meg fordi hun ikke fikk tydelig ultralydbilder når jeg lo så fælt. Nå har sjokket lagt seg og vi ser på dette som dobbel lykke!Håper de klamrer seg godt fast begge to. Vis vedlegget 201596
Var på ultralyd i dag 8 uker. Der så vi 2 bittesmå mirakler med bankende hjerter! Fikk latterkrampe..så mye at gynekologen kjeftet på meg fordi hun ikke fikk tydelig ultralydbilder når jeg lo så fælt. Nå har sjokket lagt seg og vi ser på dette som dobbel lykke!Håper de klamrer seg godt fast begge to. Vis vedlegget 201596

Så bra Nemis!! Da er det bare å senke skuldre og slappe av framover (selv om det ikke er lett, stadig noe nytt å bekymre seg for har jeg oppdaget!).
Mot slutten av måneden nå skal de sjekke cysta de oppdaget på TUL-en min (var da 6+6), og da håper jeg å få se på minien også. Regner med de ikke bare sjekker cysta og så ferdig med det, når jeg nå først skal oppi stolen. Er fortsatt bekymret så er fint at de følger meg opp så tett.![]()
Skal på TUL imorgen, gleder meg til å endelig finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei![]()
Jeg har ikke tatt med meg noe papirer når jeg har vært på TULDet er ikke noe spesielt man skal ha med på TUL, da dette ikke er en del av svangerskapskontrollene vel? Holder det å bare ta med den oppblåste magen min, haha?![]()
Wow! Gratulerer med to!! Det må vere et sjokk! Mistenkte du at det var to før UL?
Gratulerer. Og enegget også eller?
Hun sa det var enegget..men vi tar det litt med en klype salt så tidlig. Men kan jo være at det faktisk går an å se det såpass tidlig?
Så bra både at alt så fint ut og at du får oppfølging! Skjønner godt du kunne vært foruten stresset!!Var hos lege i dag pga enda mer blødninger, og fikk da utvendig UL. Er 8 + 5, og han fant hjerteslag og en levende mini igjen. To uker til neste sjekk og UL, om ikke det skjer noe ekstra. Regner med det blir tett oppfølging etter det også.
Jeg hadde gjerne venta til ordinær ul med å se minien, om jeg hadde sluppet blødninger og stress gitt. Fint å se at den vokser og har hjerteslag, men stresset rundt kunne jeg klart meg uten.