Tidlig UL

Fick timme i dag till ultraljud nu på måndag klockan 11:00

Herregud så nervöst det vart, och verkligt ialf :eek:
 
Oj så spennende :D Det kommer til å gå kjempebra :)
Hehe ja det hoppas jag :D
Har visat sambon om vad han ska se efter :p så jag får svar snabbt , för är det samma gynekolog som sist så får man dra ut ord från han :p och dessutom så tar han skärmen för sig själv
 
Hehe ja det hoppas jag :D
Har visat sambon om vad han ska se efter :p så jag får svar snabbt , för är det samma gynekolog som sist så får man dra ut ord från han :p och dessutom så tar han skärmen för sig själv
Da håper jeg dere får en gynekolog som er litt mer pasient-vennlig denne gangen :) dere må jo få se! :)
 
Nå har eg fått time om en uke pga blødninger.Kjedelig og måtte vente så lenge men sånn er det vel bare..
 
De kommer til å gå bra! !!!!! Eg har time på tirsdag kl 12 og eg og grua meg og er dritt redd! Kryssa fingrane at de går bra me oss begge ♡♡♡
Ja klart det kommer går bra . Håller tummarna :) känner likadant som du , men det är inte så mkt man kan göra i nuläget :p
 
Nå har eg fått time om en uke pga blødninger.Kjedelig og måtte vente så lenge men sånn er det vel bare..
Går utifrån att det inte hjälpte på nerverna något speciellt..

Åk till fastlegen och ta hcg mellan 2 dagar . Så får du svar innan ultraljudet.
 
Går utifrån att det inte hjälpte på nerverna något speciellt..

Åk till fastlegen och ta hcg mellan 2 dagar . Så får du svar innan ultraljudet.

Han var ikke særlig villig til og hjelpe noe han..Han sa at det var ikke så mye han kunne gjøre om det skjedde noe.Eg avventer og ser litt, blør eg mer imorgen ringer eg tilbake og klager.
Satser på at eg ikke ser mer blod :)
 
Han var ikke særlig villig til og hjelpe noe han..Han sa at det var ikke så mye han kunne gjøre om det skjedde noe.Eg avventer og ser litt, blør eg mer imorgen ringer eg tilbake og klager.
Satser på at eg ikke ser mer blod :)
Vi får hoppas på det :)
 
Back
Topp