Tidlig UL

Hvis jeg rekker det før uke 12 UL. Men med ferie osv så tror jeg ikke jeg rekker det...
 
Neei, tviler vel på det, får høre etterhvert hva gubben sier :)
 
Jeg blir å dra tidelig sikkert rundt uke 8-9
 
Ja :) eller fastlegen vist dem har. Så tidlig er det lurt å få innvendig ultralyd. Frem til uke 12 er det best.
 
Blir nok tidlig ultralyd på meg også. Sist hadde jeg ultralyd i uke 13. Det var kanskje litt sent, men er ikke i uke 8 litt tidlig? Får de sjekket alt de skal da? Hørte en gang at det ideelle var uke 12. Kjenner jeg er litt usikker på når jeg skal bestille.
 
Jeg har bestilt, er akkurat 7 uker på vei når jeg skal.
 
Vet ikke enda! Har jo veldi lyst, så jeg ikke er nevrotisk fram til uke 12! Skal til legen til mandag, så får se hva ho mener! :)
 
Jeg var på ul mandag som var, var da 7+1 på vei. Dette fordi jeg har mistet to ganger før. Hun så da et hjerte som slo. Men er allikevel livredd merker jeg! Tør ikke si det til noen! Skal igjen om litt over en uke. Blir fulgt opp hver 14 dag nå til alt er sikkert. Hun sa at på neste vil vi få mer svar fordi det er i uke 8 det aller meste kommer på plass. ;)
 
Var sist, men denne gangen tror jeg vi lar vær. Men får se utover - kan jo hende vi ombestemme oss.
 
Skal på tidlig ultralyd siden eg har mista ett barn og hatt en spontanabort. Veldig greit å få sjekket om det er liv og begynne å tro på det ❤️
 
Vi var i uke 11 sist, og kommer nok til å gjenta det på ca samme tidspunkt, for å se at/om alt ser normalt ut.
 
Jeg skal ringe sykehuset på mandag og høre om jeg får. Hadde exu sist, så greit å finne ut om den sitter på rett plass denne gangen. Tipper uke 6-7 vil være aktuelt. Kommer til å gå privat i uke 11-12 selv, om jeg kommer så langt denne gangen.
 
Ja, må det. Ble gravid ved hjelp av hormonsprøyter, og gikk litt bak ryggen til sykehuset og fortsatte med behandlingen på reise, selv uten skikkelig oppfølging, fordi vi følte oss sikre på utviklingen siden den var identisk de 5 gangene vi hadde før vi fikk dattera vår. Så derfor vet vi ikke nyaktig hvor mange egg som slapp, og må sjekke antall fostre :)
Tenker å ta i uke 6-7
 
Teller ned til i morgen :D Er så spent. Håper vi får en termindato. Hadde vært gøy å vite ganske nøyaktig hvor langt jeg er :p
 
Back
Topp