Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så spennende Det kommer til å gå kjempebraFick timme i dag till ultraljud nu på måndag klockan 11:00
Herregud så nervöst det vart, och verkligt ialf
Hehe ja det hoppas jagOj så spennende Det kommer til å gå kjempebra
Da håper jeg dere får en gynekolog som er litt mer pasient-vennlig denne gangen dere må jo få se!Hehe ja det hoppas jag
Har visat sambon om vad han ska se efter så jag får svar snabbt , för är det samma gynekolog som sist så får man dra ut ord från han och dessutom så tar han skärmen för sig själv
De kommer til å gå bra! !!!!! Eg har time på tirsdag kl 12 og eg og grua meg og er dritt redd! Kryssa fingrane at de går bra me oss begge ♡♡♡Fick timme i dag till ultraljud nu på måndag klockan 11:00
Herregud så nervöst det vart, och verkligt ialf
Ja klart det kommer går bra . Håller tummarna känner likadant som du , men det är inte så mkt man kan göra i nulägetDe kommer til å gå bra! !!!!! Eg har time på tirsdag kl 12 og eg og grua meg og er dritt redd! Kryssa fingrane at de går bra me oss begge ♡♡♡
Går utifrån att det inte hjälpte på nerverna något speciellt..Nå har eg fått time om en uke pga blødninger.Kjedelig og måtte vente så lenge men sånn er det vel bare..
Går utifrån att det inte hjälpte på nerverna något speciellt..
Åk till fastlegen och ta hcg mellan 2 dagar . Så får du svar innan ultraljudet.
Vi får hoppas på detHan var ikke særlig villig til og hjelpe noe han..Han sa at det var ikke så mye han kunne gjøre om det skjedde noe.Eg avventer og ser litt, blør eg mer imorgen ringer eg tilbake og klager.
Satser på at eg ikke ser mer blod