Tidlig UL

24.Juli 7+3 på bursdagen min :happy:. Håper det blir tidenes bursdagsgave! Sist var det bare et tomt gapende hull med litt fostervann. Vi gikk like tomme og gapende fra legekontoret, så alt kan bare bli bedre enn det :smiley-bounce015!
 
Jeg skal på ny ul i morgen. Da er jeg 9+0 uker gravid. Så sykt spent på hva som venter meg nå! For to uker siden var det ihvertfall et hjerte som slo...
 
Jeg skal til legen idag, og håper jeg blir henvist til tidlig UL. Er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei..
 
Jeg skal bestille meg time hos legen om en uke! Håper han sender henvisning til tidlig UL ettersom jeg ble lovet en tidlig UL på sykehuset da jeg mistet i april! Jeg vil høre med legen hvilken uke som er mest hensiktsmessig.. Har veldig lyst og kunne se hjertet slå! Det er det viktigste for meg! Er i dag 4+3 <3
 
Har hatt ivf, så da får man tidlig ul i uke 7 mein æ. D e nok førr å sjekk at d e på rett plass, om d e to eller fleir å sånn. Syns d e koseli me ul, så håpe på meir enn en:p
 
Har bestilt ul nå, blir 11+4. Vil helst se så mye som mulig.
 
Eg kommer muligens til og ha i uke 14/15 og.For og se at alt er ok.
Eg vil ha tidlig for og se at det er liv og hvor mangen fostre da det er mye tvillinger i familien til mamma :)
 
Jeg skal til fredagen. Da er jeg 6+5. Jeg skal ha så tidlig pga brune blødninger som har vart i snart 2 uker... Jeg kjenner at jeg gruer meg! Leser og leser og ser at det er helt vanlig med blødninger så tidlig og slår meg til ro med det. Så dukker det opp en tråd om MA og at brunt blod kan være tegn på det. Er som en berg og dalbane følelsesmessig.. Slitsomt!
 
Jeg har bestilt tidlig UL til når jeg er nesten 7 uker. Dette grunnet 2 spontanaborter, så jeg ønsker å se og sjekke at alt er bra med den lille :)
 
Jeg skal til tidlig ul 18. august, da er jeg akkurat 10+0 :) Jeg blir henvist fra legen pga en MA i des/jan, i tillegg til at jeg har hatt 3 kjemiske på rad før spira endelig satt (håper jeg :smiley-angelic001) Er 4+1 i dag.
 
Back
Topp