The bumpy road

Hold øynene på målet. Tenk hardt på at dette skal det bli baby av! Hehe:):)

Hehe. Ja, kanskje det funker bedre. Det var liksom intet alternativ å lure hodet med når det var dia-sprøyten jeg skulle sette. Hehe
 
Skal sette 3 dosen med Gonal-F i dag og har allerede en horribel hodepine. Så dette skal bli en lang uke. Enda mer spennende hvordan kroppen reagerer når jeg får Orgalutran på toppen.
 
25 minutter for å klare å sette Gonal-F'en i dag :laughing025 Tar lengre og lengre tid for hver dag jo. Mannen prøvde å skulle sette den for meg, men innen han var 5 cm unna huden min, så var jo jeg sprunget bort :p Dette skal bli enkelt etterhvert :p Spesielt når jeg skal setter Orgalutran i tillegg.
 
Da var første UL unna gjort :) 7 eggposer på venstre side og 1 + 1 kanskje på andre siden. Så da blir det ny ul på onsdag og uttak fredag om alt ser greit ut, ellers blir det ul onsdag og fredag, og uttak på mandag. Håper på uttak på fredag da det passer best i forhold til mannen og fri. Hehe. Men det blir når det blir :)

Ellers har jeg klart å fått til så Fertilitetsklinikken kun skriver ut resepter på 5 Orgalutran, siden det koster med for en pakke på 1,2,3 eller 4 sprøyter, enn det gjør om man får hele pakningen. Så noe bra oppnådd i dag også :p
 
Andre UL var på onsdag.
Der kom det frem at jeg har 6 eggposer som er i grei størrelse, 15 medium og 13 små. Så ska sette siste dose med Gonal-F i kveld, og siste Orgalutran i morgen tidlig.
Skulle egentlig vært på ul i dag også, men legen fant ut at det var ikke nødvendig, spesielt med tanke på reisevei.
Så da blir det uttak på mandag og innsett på onsdag, forutsatt at det blir noen befruktet osv. Så fra mandag og til onsdag kommer jeg til å være nervevrak pga tanken på befruktning/innsett osv. Så kommer jeg til å være nervevrak i 14 dager etterpå, med tanke på om testen blir positiv eller ikke. Så nervevrak i 3 måneder etterpå, med tanke på om det går bra eller ikke. Så det skal bli noen laaaange måneder fremover :p
 
Håper du blir et lykkelig nervevrak! :D
 
Andre UL var på onsdag.
Der kom det frem at jeg har 6 eggposer som er i grei størrelse, 15 medium og 13 små. Så ska sette siste dose med Gonal-F i kveld, og siste Orgalutran i morgen tidlig.
Skulle egentlig vært på ul i dag også, men legen fant ut at det var ikke nødvendig, spesielt med tanke på reisevei.
Så da blir det uttak på mandag og innsett på onsdag, forutsatt at det blir noen befruktet osv. Så fra mandag og til onsdag kommer jeg til å være nervevrak pga tanken på befruktning/innsett osv. Så kommer jeg til å være nervevrak i 14 dager etterpå, med tanke på om testen blir positiv eller ikke. Så nervevrak i 3 måneder etterpå, med tanke på om det går bra eller ikke. Så det skal bli noen laaaange måneder fremover :p
YAY! Da ligger vi likt:) Jeg skal også ha uttak på mandag;) Og ja...det blir noen nervepirrende måneder. Lurer på om ivf damer er nervevrak de neste 9 mnd også. Hehe:) Nå blir det spennende å følge med på deg :)
 
YAY! Da ligger vi likt:) Jeg skal også ha uttak på mandag;) Og ja...det blir noen nervepirrende måneder. Lurer på om ivf damer er nervevrak de neste 9 mnd også. Hehe:) Nå blir det spennende å følge med på deg :)

Det blir spennende å følge deg også :) Greit å ha noen å være nervevrak på likt med :p Hehe. Skulle du ha uttak ved St. Olav?
 
Det blir spennende å følge deg også :) Greit å ha noen å være nervevrak på likt med :p Hehe. Skulle du ha uttak ved St. Olav?

Jeg skal på st.Olavs for ultralyd på mandag kl. 10 :eek:
 
Jeg skal på st.Olavs for ultralyd på mandag kl. 10 :eek:

Vi skal møte opp kvart over 8 :O Kjøre hjemmefra i halv 5-5 tiden. Så den vivalen jeg skal ta en time før timen, kommer sikkert til å fungerer som en halv flaske tequilla.
 
Det blir spennende å følge deg også :) Greit å ha noen å være nervevrak på likt med :p Hehe. Skulle du ha uttak ved St. Olav?
For øyeblikket er jeg på Fertilitetssenteret i Oslo, men om forsøket her går dunken, så skal vi videre til st. Olavs:)
 
Masse lykke til :D
 
Da var uttak overstått og resultatet ble 5 egg. Ble også bestemt at det blir ICSI pga lavt antall sædceller, noe jeg synes er veldig greit, for da vet vi iallefall at sædcellen som kommer inn i egget er av bra kvalitet og at de "møtes". Hehe.
Så får vi egentlig ikke høre noe som helst om hvordan det går med eggene før på onsdag, når jeg skal til innsett. Men pga lang reisevei så skulle de ringe meg i morgen om ingen av de ble befruktet, så jeg slapp å kjøre 3 timer bare for å få beskjed om at det ikke ble noe.
Ellers var egentlig ikke selv uttaket så ille vondt, men fy fillern så vondt det ble etterpå. Den første timen i bilen, så klarte jeg ikke sitte på rompa, så jeg tror knapt rompa touchet sete. Og hele kroppen var i hel spenn. Så jeg håper virkelig dette blir første og siste uttak.
 
Dette gikk da rett vest :'( Og er mye tyngre enn jeg noen gang hadde trodd. Skulle tro at noen ubefruktede egg ikke gjorde store svingen på psyken, når man har taklet både kjemiske og exu før. Men dette er nesten verre enn exuen.
2 av 5 egg var blitt befruktet, men ingen av disse delte seg som de skulle. Kjenner at jeg er redd det er eggene det er noe feil med. Kanskje sykdommene jeg har ødelegger eggene, eller medisinene jeg har ødelagt noe. Selv om alt skal være trygt.
 
Huff så forferdelig. :( :( :( Sender deg en stor klem ♥

De endrer sikkert regime neste forsøk, det første forsøket er jo ofte en testrunde. Det sier jo alle de erfarne her inne. ♡♡♡

Håper du har gode folk rundt deg. ♥
 
❤❤❤
 
Back
Topp