The bumpy road

Tusen takk jenter <3 håper dere alle kommer etter snart <3
Håper dette går som det skal nå, så jeg kan ringe å avbestille neste ivf og medisinene.
 
Var på UL igjen den 27. juli og hjertet banket fortsatt. Så håper virkelig dette går veien. Skal tilbake igjen den 26. august, for da er jeg passert 12 uker. Kjenner jeg er veldig spent og redd, siden symptomene mine er blitt borte.
Så håper jeg virkelig det klaffer for alle andre her inne, enten på den naturlige måte, med hormonkur eller ved hjelp av IVF og sånt <3
 
Var på UL igjen den 27. juli og hjertet banket fortsatt. Så håper virkelig dette går veien. Skal tilbake igjen den 26. august, for da er jeg passert 12 uker. Kjenner jeg er veldig spent og redd, siden symptomene mine er blitt borte.
Så håper jeg virkelig det klaffer for alle andre her inne, enten på den naturlige måte, med hormonkur eller ved hjelp av IVF og sånt <3
Gratulerer så mye! Symptomer kan komme og gå, bankende hjerte er jo fantastisk å se ❤️
 
Var på UL igjen den 27. juli og hjertet banket fortsatt. Så håper virkelig dette går veien. Skal tilbake igjen den 26. august, for da er jeg passert 12 uker. Kjenner jeg er veldig spent og redd, siden symptomene mine er blitt borte.
Så håper jeg virkelig det klaffer for alle andre her inne, enten på den naturlige måte, med hormonkur eller ved hjelp av IVF og sånt <3
Gratulerer så mye :)
Det med symptomene er veldig frem og tilbake. Jeg er idag 15+4 og jeg har ikke hatt symptomer på minst 5 uker. Ikke kvalm og ingen ømme bryster og her er alt bare bra med den lille :)
 
Var på UL igjen den 27. juli og hjertet banket fortsatt. Så håper virkelig dette går veien. Skal tilbake igjen den 26. august, for da er jeg passert 12 uker. Kjenner jeg er veldig spent og redd, siden symptomene mine er blitt borte.
Så håper jeg virkelig det klaffer for alle andre her inne, enten på den naturlige måte, med hormonkur eller ved hjelp av IVF og sånt <3

Symptomer kommer og går. Det er helt vanlig. ♥ Det er så herlig at hjertet banker.
 
Gratulerer så mye! Symptomer kan komme og gå, bankende hjerte er jo fantastisk å se ❤️

Gratulerer så mye :)
Det med symptomene er veldig frem og tilbake. Jeg er idag 15+4 og jeg har ikke hatt symptomer på minst 5 uker. Ikke kvalm og ingen ømme bryster og her er alt bare bra med den lille :)

Symptomer kommer og går. Det er helt vanlig. ♥ Det er så herlig at hjertet banker.

Tusen takk dere <3 Godt å høre at symptomene kommer og går :)
 
I dag har jeg vært på UL igjen, og den lille har det fortsatt bra <3 Ble flytta en dag tilbake, men det har jeg ventet hele tiden og det samme ble sagt sist. Så er 12+1, i stedet for 12+2. Men blir spennende å se på OUL.
Men så lenge de ikke flytter meg 3 uker tilbake som sist gang, så klager ikke jeg.
Så nå skal jeg begynne på Albyl-E, som blir spennende, siden magen min ikke er særlig glad i innholdet. Ellers er det vel bare å smøre seg med tålmodighet til OUL, som blir i begynnelsa av oktober.
 
Gratulerer med å ha passert 12 uker, og så herlig å få bekreftet det med UL! ♥
 
Gratulerer med 12 uker:) Jeg ble også satt tilbake èn dag på tidlig UL, på OUL i går ble jeg derimot flyttet to dager fram:) Så det kan endre seg.

Håper det går bra med Albyl-E!
 
Back
Topp