The bumpy road

Gratulerer!!
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye :D
 
Gratulerer! ❤️
 
Gratulerer!!! :)
 
Tusen takk jenter <3 Starta på Lutinus samme dag som jeg fikk positiv test og det ser ut til å hjelpe. Er 17 dpo nå og enda ingen spotting. *bank i bordet* Men "styrken" på strekene på g-testene varierer en del, så vet ikke om jeg skal tørre å slippe gleden løs. Eller om testene bare er sånn.
 
Har du tatt hcg blodprøver? :)
 
Har du tatt hcg blodprøver? :)

Nei, har ikke det enda. Reiste på ferie samme dag som jeg fant det ut. Men regner med det blir tatt en hcg blodprøve i morgen. Så håper jeg at jeg rekker å levere en til på mandag før vi reiser på neste tur. Legen skulle prøve å få meg inn på UL over neste helg, siden hjerte begynner å slå ca 10 juli når vi regner etter eggløsning. Om han ikke sender meg på UL i morgen også, bare for å sjekke at det er festet på riktig sted.
 
Nei, har ikke det enda. Reiste på ferie samme dag som jeg fant det ut. Men regner med det blir tatt en hcg blodprøve i morgen. Så håper jeg at jeg rekker å levere en til på mandag før vi reiser på neste tur. Legen skulle prøve å få meg inn på UL over neste helg, siden hjerte begynner å slå ca 10 juli når vi regner etter eggløsning. Om han ikke sender meg på UL i morgen også, bare for å sjekke at det er festet på riktig sted.

Blir spennende både med UL og blodprøver fremover. :) Husk at det ikke er alltid de kan se hjertet selv om det akkurat skulle ha begynt å slå da. Det er jo veldig knøttelite.
 
Blir spennende både med UL og blodprøver fremover. :) Husk at det ikke er alltid de kan se hjertet selv om det akkurat skulle ha begynt å slå da. Det er jo veldig knøttelite.

Ja, jeg vet. Det tok 11 dager "over" før det vistes på jentungen vår.
 
Jeg hadde og noen tester som virket sterkere enn de andre. Var på tidlig ul på onsdag og så et hjerte som slo:) så ikke tenk på fargen på testene!
 
Jeg hadde og noen tester som virket sterkere enn de andre. Var på tidlig ul på onsdag og så et hjerte som slo:) så ikke tenk på fargen på testene!

Takk, jeg tenker jeg skal slutte å ta tester nå. Har bare en liten trang til å bruke opp de 80 testene jeg har liggende :p hehe.
Legen sendte henvisning til tidlig ul i dag, så håper jeg får dit om 10-14 dager ca :)
Gratulerer så mye med bankende hjerte <3
 
Da har jeg vært på tidlig ul å så et bankende hjerte <3 har hatt litt smerter de siste dagene, men det er visst fibromyalgien som ikke liker at jeg er gravid.
 
Så fantastisk med bankende hjerte. ❤️
 
Back
Topp