Testetråd

Synes ikke testene er så mørke som jeg ønsker, men jeg fikk første antydning til strek 11dpo. Sammenlignet med tidligere fullgåtte svangerskap hvor jeg har fått første antydning til strek 7dpo og 8dpo.

De blir foreløpig sterkere da, så det er værtfall stigning.

Vedlegg

• 20251228_130459.jpg
    20251228_130459.jpg
    598,4 KB · Visninger: 28
Synes ikke testene er så mørke som jeg ønsker, men jeg fikk første antydning til strek 11dpo. Sammenlignet med tidligere fullgåtte svangerskap hvor jeg har fått første antydning til strek 7dpo og 8dpo.

Så lenge det er stigning så er det jo veldig positivt :love017

Det har jo bare gått 3 dager. Hadde ikke noe mer styrke på min selv :happy:

Jeg har kanskje for lite å gjøre om dagene, men man får jo høre at man burde teste med første urinen på morgenen. Jeg vil "slå et slag" for å sjekke urinen sin før man dypper testen :hilarious:

Disse 3 testene er tatt på samme dag, samme batch fra make sure (batch som slutter på 11, utgangsdato 2028-05, usikker på om fargestoffet i disse er dårlig)

Men hvis du tisser i koppen og det ikke er relativt mørke gult på morgenen, så kanskje ikke test med morgenurin :bored: det er ikke KJEMPE stor forskjell, men nok til at en test dagen før var sterkere enn den på morgenen.

Vedlegg

• 20251229_145728.jpg
    20251229_145728.jpg
    621,3 KB · Visninger: 28
Håper å få bli en del av september gjengen. Er 7 dpo i dag. Vurderer å teste 9 dpo, altså nyttårsaften, for tenkte det hadde vært en så fin gave for det nye året. Det blir liksom nytt år, ny start - etter MAen jeg hadde i oktober. Men redd den blir negativ og nyttårsaften blir ødelagt…:rolleyes: Noen tanker/erfaringer med å teste 9dpo?

Håper å få bli en del av september gjengen. Er 7 dpo i dag. Vurderer å teste 9 dpo, altså nyttårsaften, for tenkte det hadde vært en så fin gave for det nye året. Det blir liksom nytt år, ny start - etter MAen jeg hadde i oktober. Men redd den blir negativ og nyttårsaften blir ødelagt…:rolleyes: Noen tanker/erfaringer med å teste 9dpo?
Jeg anbefaler deg å melde deg inn i en ikm gruppe, så kan du teste sammen med andre som ønsker termin i september :) Jeg hadde MA i august og ble ikke gravid igjen før nå i desember, men for mange går det jo med en eneste gang :happy: Hvilken dpo testet du positivt forrige gang?

Nå ser jeg økning fra 9-11dpo ❤️ Håper så inderlig bebis sitter hele veien nå! Er bare 3+3 i dag så lenge igjen er det jo :hilarious:
IMG_5581.jpeg

Jeg anbefaler deg å melde deg inn i en ikm gruppe, så kan du teste sammen med andre som ønsker termin i september :) Jeg hadde MA i august og ble ikke gravid igjen før nå i desember, men for mange går det jo med en eneste gang :happy: Hvilken dpo testet du positivt forrige gang?
Ja det burde jeg kanskje gjøre da :) Har vært gravid to ganger før og testet da positivt 10 og 11 dpo. Men begge gangene var det første test jeg tok så vet derfor ikke om jeg kunne fått positiv tidligere…

Klør litt etter å ta en digital for meg nå, såå derfor lurer jeg på hvor sterk strek du hadde da du fikk 3+ og hadde du evt. dye stealer i flere dager før du fikk 3+? :D
1000015284.jpgsånn så mine ut dagene før jeg tok digital :) 27. Er den dagen jeg slo ut på 3+. Testet også den 25, men da ble det 2-3uker :love017

Back
Topp