Testetråd

Hvor lenge burde man teste? Jeg har ikke testet meg på snart en uke, tom for tester også. Har kastet mange av testene.. tatt 2 digitale som begge va positive, samt mangemange strimler. Hvor lenge er det hensiktsmessig å teste?

16 DPO / 4+2.
Tok en clearblue med ukesundikator i dag. Den viser fortsatt 1-2 uker. Tok samtidig en strimmel. Synes den var veldig svak. Er jeg helt på jordet eller er det grunn til å være litt bekymret?
IMG_5670.jpeg

16 DPO / 4+2.
Tok en clearblue med ukesundikator i dag. Den viser fortsatt 1-2 uker. Tok samtidig en strimmel. Synes den var veldig svak. Er jeg helt på jordet eller er det grunn til å være litt bekymret?
Har du tatt noen tidligere tester med streker så man kan sammenligne? Hvor tidlig testet du positivt? Hadde du sen implantasjon kanskje?

Ååå da er det nok litt grunn til bekymring :sorry: Det har jo gått 8 dager, så den burde ha doblet seg 4 ganger :sorry: Jeg beklager :sad010Jeg vet jo ikke sikkert da og håper jo selvfølgelig at det skal gå fint :Heartred
Nå har jeg altså googlet meg i hjel og til slutt åpnet testen. Jeg forstår det sånn at den sterkeste linjen er kontroll, den streken som er alene er 1-2 uker og den svakeste er 2-3.
Skulle ikke denne da egentlig vist 2-3?
Fornektelsen er sterk her nå hehe
1766765196969.png

Her er mine fra idag! Vet ikke helt hvor dpo løypa jeg er siden jeg trodde jeg hadde mensen forrige uke men :rolleyes: tror kanskje dette er 17 dpo? Sitter igrunn og tenker kanskje jeg burde fått 2-3 på digital nå eller??

Vedlegg

• IMG_8141.jpeg
    IMG_8141.jpeg
    1 MB · Visninger: 16
Her er mine fra idag! Vet ikke helt hvor dpo løypa jeg er siden jeg trodde jeg hadde mensen forrige uke men :rolleyes: tror kanskje dette er 17 dpo? Sitter igrunn og tenker kanskje jeg burde fått 2-3 på digital nå eller??
Din strimmel er jo sterk da!
Ser du har tidlig strimmel, jeg er tom for de så kanskje jeg må stikke innom butikken i morgen og kjøpe noen.

Nå har jeg altså googlet meg i hjel og til slutt åpnet testen. Jeg forstår det sånn at den sterkeste linjen er kontroll, den streken som er alene er 1-2 uker og den svakeste er 2-3.
Skulle ikke denne da egentlig vist 2-3?
Fornektelsen er sterk her nå hehe
Vis vedlegget 476506
Vil tro at du ville fått 2-3 om du hadde ventet en dag eller to. Ser ut som (utfra andre som har delt sine resultater) din strek som er alene er bittelitt svakere enn andre som har fått 2-3. Og husk at disse testene ikke gir en fasit, bare et estimat ❤️

Får vel legge til mine tester, selv om det er skummelt å melde seg inn i en termingruppe :hilarious:
Er 12 dpo i dag

Vedlegg

• 20251226_115517.jpg
    20251226_115517.jpg
    456,1 KB · Visninger: 7
  • 20251226_143806.jpg
    20251226_143806.jpg
    121,9 KB · Visninger: 7
Får vel legge til mine tester, selv om det er skummelt å melde seg inn i en termingruppe :hilarious:
Er 12 dpo i dag
Jaaa sist brukte jeg mange dager før jeg turte å trykke på knappen. Denne gangen tenkte jeg bare at jeg var så KLAR til å bli gravid igjen og trykket på knappen med en gang haha :hilarious:

Back
Topp