Vil ha 3+ på digital før jeg gir meg heltDye stealer! Nå trenger du egentlig ikke å teste mer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ha 3+ på digital før jeg gir meg heltDye stealer! Nå trenger du egentlig ikke å teste mer![]()

Har du tatt noen tidligere tester med streker så man kan sammenligne? Hvor tidlig testet du positivt? Hadde du sen implantasjon kanskje?16 DPO / 4+2.
Tok en clearblue med ukesundikator i dag. Den viser fortsatt 1-2 uker. Tok samtidig en strimmel. Synes den var veldig svak. Er jeg helt på jordet eller er det grunn til å være litt bekymret?
Hvor mange dager siden er det du testet positivt første gang? Hvilken dpo?16 DPO / 4+2.
Tok en clearblue med ukesundikator i dag. Den viser fortsatt 1-2 uker. Tok samtidig en strimmel. Synes den var veldig svak. Er jeg helt på jordet eller er det grunn til å være litt bekymret?
Vis vedlegget 476492
Da hadde jeg droppet hurtigtestene siden de er dyrere og fortsatt med bare vanlige testerJeg ser ingen forskjell på vanlig- og tidligtest her
Vis vedlegget 476490

Testet positivt 8 dpo.Hvor mange dager siden er det du testet positivt første gang? Hvilken dpo?
mulig det er tullete å kjøpe tidligtester når det ikke er noe forskjell. Men siden jeg nå har de liggende, bruker jeg de bare oppDa hadde jeg droppet hurtigtestene siden de er dyrere og fortsatt med bare vanlige tester![]()

Ååå da er det nok litt grunn til bekymringTestet positivt 8 dpo.
Det har jo gått 8 dager, så den burde ha doblet seg 4 ganger
Jeg beklager
Jeg vet jo ikke sikkert da og håper jo selvfølgelig at det skal gå fint 
Nå har jeg altså googlet meg i hjel og til slutt åpnet testen. Jeg forstår det sånn at den sterkeste linjen er kontroll, den streken som er alene er 1-2 uker og den svakeste er 2-3.Ååå da er det nok litt grunn til bekymringDet har jo gått 8 dager, så den burde ha doblet seg 4 ganger
Jeg beklager
Jeg vet jo ikke sikkert da og håper jo selvfølgelig at det skal gå fint
![]()

Din strimmel er jo sterk da!Her er mine fra idag! Vet ikke helt hvor dpo løypa jeg er siden jeg trodde jeg hadde mensen forrige uke mentror kanskje dette er 17 dpo? Sitter igrunn og tenker kanskje jeg burde fått 2-3 på digital nå eller??
Åååå du testet positivt!!! Hurra!!Her er mine fra idag! Vet ikke helt hvor dpo løypa jeg er siden jeg trodde jeg hadde mensen forrige uke mentror kanskje dette er 17 dpo? Sitter igrunn og tenker kanskje jeg burde fått 2-3 på digital nå eller??

Vil tro at du ville fått 2-3 om du hadde ventet en dag eller to. Ser ut som (utfra andre som har delt sine resultater) din strek som er alene er bittelitt svakere enn andre som har fått 2-3. Og husk at disse testene ikke gir en fasit, bare et estimatNå har jeg altså googlet meg i hjel og til slutt åpnet testen. Jeg forstår det sånn at den sterkeste linjen er kontroll, den streken som er alene er 1-2 uker og den svakeste er 2-3.
Skulle ikke denne da egentlig vist 2-3?
Fornektelsen er sterk her nå hehe
Vis vedlegget 476506
Jaaa sist brukte jeg mange dager før jeg turte å trykke på knappen. Denne gangen tenkte jeg bare at jeg var så KLAR til å bli gravid igjen og trykket på knappen med en gang hahaFår vel legge til mine tester, selv om det er skummelt å melde seg inn i en termingruppe
Er 12 dpo i dag