Testetråd

Hei! Tok en test idag da jeg plutselig fikk et innfall om det! Har ikke hatt mensen siden sistemann(fikk i desember 2024), og går på p-piller! Denne testen er tatt på utvannet urin, og fikk også 3+ på en clearblue. Spennende da jeg har 0 peiling på hvor langt jeg kan være på vei
Spennende! Skal du på ulyralyd da for å finne ut hvor langt du er på vei?

Spennende! Skal du på ulyralyd da for å finne ut hvor langt du er på vei?
Jeg tok en ultralyd dagen etterpå, altså på onsdag! Da tok de ultralyd utpå magen, konstanterte med at jeg var 5 uker, de kunne kun se væske i livmor og at det var skjedd en befruktning, men ikke noe mer. De sa at det mest sannsynligvis var for tidlig til å kunne se noe! Men kjenner jeg angrer nesten litt for jeg gikk på ul så fort da jeg nå er megastresss over at de ikke kunne se f.eks plommesekk! :(

4+3/17dpo: Da er alle stavtestene fra CB brukt opp :smiley-bounce022 Siste tempen er målt( for denne gangen:smiley-ashamed005) Ladycomp'n er gått på gravid, for den trodde EL var den 7januar, siden tempen gikk opp litt i 4 dager, men som vi veit så slapp egget den 13.januar :cool14 Så slipper jeg å tempe til 5+0:hilarious:

Går vel egentlig bare å venter på 3+ på den digitale, men skjer nok ikke før tidligst 4+6:smiley-angelic002 Synes det er så merkelig at jeg er så avslappet til det hele etter MA'n? kanskje ubevisst en måte å beskytte meg selv fra skuffelse på? Føler dog ikke jeg bekymrer meg heller?!:p Jeg er bare så sinnsykt glad og takknemlig for å være GRAVID:smiley-bounce012:smiley-bounce015:sad010:gen014:love017❤️ Vet hvor heldig jeg er som får lov til å oppleve det igjen:love7

Alle barna er slitne, og mannen forsov seg, så alle fikk fri idag og det er heeeelg:smiley-bounce016

Idag blir det krydret crispy kyllingvinger med ris, bearnaise, salat med oliven og fetaost til middag:joyful:

God hælj, folkens:Heartred

20260130_095049.jpg

20260130_095424.jpg

Screenshot_20260130_120254_FF.jpg

20260130_110455.jpg

20260130_110702.jpg

Jeg tok en ultralyd dagen etterpå, altså på onsdag! Da tok de ultralyd utpå magen, konstanterte med at jeg var 5 uker, de kunne kun se væske i livmor og at det var skjedd en befruktning, men ikke noe mer. De sa at det mest sannsynligvis var for tidlig til å kunne se noe! Men kjenner jeg angrer nesten litt for jeg gikk på ul så fort da jeg nå er megastresss over at de ikke kunne se f.eks plommesekk! :(
Jeg var 5+5 og da kunne de såvidt skimte plommesekk! Så kan godt hende at det bare er alt for tidlig som de sier. Men skjønner at du blir nervøs :Heartred

Back
Topp