Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det er stigning så er det jo veldig positivtSynes ikke testene er så mørke som jeg ønsker, men jeg fikk første antydning til strek 11dpo. Sammenlignet med tidligere fullgåtte svangerskap hvor jeg har fått første antydning til strek 7dpo og 8dpo.
De blir foreløpig sterkere da, så det er værtfall stigning.

Synes ikke det? Man ser jo en stigning over bare en dagTest resultat 9dpo og 10dpo.. og Clearblue ble tatt i dag 10dpo.. er disse veldig svake? Tør nesten ikke tro på det![]()

Det har jo bare gått 3 dager. Hadde ikke noe mer styrke på min selvSynes ikke testene er så mørke som jeg ønsker, men jeg fikk første antydning til strek 11dpo. Sammenlignet med tidligere fullgåtte svangerskap hvor jeg har fått første antydning til strek 7dpo og 8dpo.
De blir foreløpig sterkere da, så det er værtfall stigning.

Syns de ser veldig fine ut til å vær så tidlig endaTest resultat 9dpo og 10dpo.. og Clearblue ble tatt i dag 10dpo.. er disse veldig svake? Tør nesten ikke tro på det![]()
Synes ikke det? Man ser jo en stigning over bare en dag![]()
Takk dere! Føler meg litt bedre nåSyns de ser veldig fine ut til å vær så tidlig enda![]()

Sliter mest med at jeg sjelden har konsentrert urin (som også tydeligvis er noe å plages medDet har jo bare gått 3 dager. Hadde ikke noe mer styrke på min selv![]()
)