Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg kunne fått tak i en pakke fra en annen batch, men da må jeg kjøre langt. Coop her har selvbetjent kasse så er greit å betale i den, men nabobygda har ikke det, og ryktene begynner å gå så raskt...Jeg har forresten en batch som slutter på 27 ser det ut til.![]()
Veldig fin stigning jaØverste er 10 dpo og nederste 12 dpo. Hva tenker dere om stigningen? Etter 2 kjemiske de siste 7 mnd, så er jeg så redd for kjemisk igjenVis vedlegget 476719
Skal du ta ny test I dag?Vis vedlegget 476740Vis vedlegget 476741
Disse to er tatt med to dagers mellomrom. Synes ikke det er så stor forskjell, men er vel vanlig at stigningen går litt saktere etter hvert?
Nederste er fra i dag, og øverste fra mandag.

Hei!Skal du ta ny test I dag?
Mine økte skikkelig i rykk og napp denne gangen her. Den sto jo nesten stille mellom 10 og 12 dpo, men 13 og 14 dpo økte den. 15 dpo var den stille igjen, og etter det har jeg ikke fått testet noe mer. Er vel 19 dpo i morgen når jeg er tilbake på land og kan sjekke om den har blitt like sterk som testlinjen enda![]()
Det viktigste er jo at den skal doble seg hver 48-72 timer. Tror jeg har ligger nærmere 72 denne runden her![]()

Åja kan man ikke få dye-stealer? Hadde det allerede 15 dpo sist, så føler jeg henger så etter denne gangen. Det var jo i juni, så ikke lenge siden. Og hadde implantasjon 1-2 dager senere denne gangen, så i den logikken burde jeg hatt det 17 dpo da. Men det vet jeg jo ikke om jeg har hatt, vet bare at 15 dpo var lavere enn 14 dpo sistHei!
Jeg testet både i går og i dag, for siden jeg mistet sist får jeg helt panikk når jeg ikke ser økning. Nå har jeg brukt opp testene mine, så får ikke testet før vi er hjemme fra juleferie i overmorgen. Jeg har jo ganske sterke og fine tester, men lengter etter sånn dye-stealer, for da kan jeg kaanskje klare å slappe litt mer av.
Fikk dye-stealer i det svangerskapet som gikk dårlig sist, men den kom vel først i uke seks, så derfor ville det vært litt betryggende å se det tidligere nå. Men samtidig leser jeg om folk som aldri får det, og at det går helt fint.
Blir spennende når du får testet etter at du kommer hjem!Har du symptomer? Mine har roet seg litt.
Kan legge ved de siste testene her.
Mandag, 16 dpo:
Vis vedlegget 476778
Onsdag, 18 dpo:
Vis vedlegget 476779
I dag, torsdag, 19 dpo:
Vis vedlegget 476780

Jeg fikk aldri dye stealer i mine to fullgåtte svangerskap. Derimot fikk jeg hook effekt, så jeg missa nok vinduet hvor jeg kunne fått dye stealerHei!
Jeg testet både i går og i dag, for siden jeg mistet sist får jeg helt panikk når jeg ikke ser økning. Nå har jeg brukt opp testene mine, så får ikke testet før vi er hjemme fra juleferie i overmorgen. Jeg har jo ganske sterke og fine tester, men lengter etter sånn dye-stealer, for da kan jeg kaanskje klare å slappe litt mer av.
Fikk dye-stealer i det svangerskapet som gikk dårlig sist, men den kom vel først i uke seks, så derfor ville det vært litt betryggende å se det tidligere nå. Men samtidig leser jeg om folk som aldri får det, og at det går helt fint.
Blir spennende når du får testet etter at du kommer hjem!Har du symptomer? Mine har roet seg litt.
Kan legge ved de siste testene her.
Mandag, 16 dpo:
Vis vedlegget 476778
Onsdag, 18 dpo:
Vis vedlegget 476779
I dag, torsdag, 19 dpo:
Vis vedlegget 476780

Oj, det var tidlig å få dye-stealer allerede 15 dpo! Var det med MakeSure-testene? Men så gikk det likevel galt?Åja kan man ikke få dye-stealer? Hadde det allerede 15 dpo sist, så føler jeg henger så etter denne gangen. Det var jo i juni, så ikke lenge siden. Og hadde implantasjon 1-2 dager senere denne gangen, så i den logikken burde jeg hatt det 17 dpo da. Men det vet jeg jo ikke om jeg har hatt, vet bare at 15 dpo var lavere enn 14 dpo sist![]()
Ja, så at det var noen flere som skrev dette (googlet litt kan man siJeg fikk aldri dye stealer i mine to fullgåtte svangerskap. Derimot fikk jeg hook effekt, så jeg missa nok vinduet hvor jeg kunne fått dye stealer![]()
). Det er iallefall godt å vite! Jeg skal ta ny digital på mandag tenker jeg, og får jeg 3+ da så skal jeg iallefall si meg fornøyd. Har du prøvd å legge testene inn i premom? Den er jo veldig sensitiv på styrken til kontrollstreken også.Oj, det var tidlig å få dye-stealer allerede 15 dpo! Var det med MakeSure-testene? Men så gikk det likevel galt?
Jeg har egentlig en veldig god følelse på dette svangerskapet altså, men blir jo helt forstyrra av å ha mista likevel.
Synes dere det ser ut som det er litt stigning på mine siste tester? Jeg ser vel egentlig ikke sterkere test-strek, men ser at kontrollatreken blir litt svakere, og tolker i alle fall det som en god greie. Prøver å tenke positivt, og samtidig redd. Haha! Vurderer å skaffe meg analog klokke også nå. Ser jo på hvilepuls, kroppstemperatur og HRV, og blir litt tussete.![]()

Ser stigning fra onsdag til torsdagOj, det var tidlig å få dye-stealer allerede 15 dpo! Var det med MakeSure-testene? Men så gikk det likevel galt?
Jeg har egentlig en veldig god følelse på dette svangerskapet altså, men blir jo helt forstyrra av å ha mista likevel.
Synes dere det ser ut som det er litt stigning på mine siste tester? Jeg ser vel egentlig ikke sterkere test-strek, men ser at kontrollatreken blir litt svakere, og tolker i alle fall det som en god greie. Prøver å tenke positivt, og samtidig redd. Haha! Vurderer å skaffe meg analog klokke også nå. Ser jo på hvilepuls, kroppstemperatur og HRV, og blir litt tussete.![]()
Nei, har bare brukt Premom til eggløsningstester, men det var et godt tips! Jeg håper at det er forholdet mellom teststreken og kontrollstreken som har mest å si.Har du prøvd å legge testene inn i premom? Den er jo veldig sensitiv på styrken til kontrollstreken også.
Ja, hadde rask hcg stigning da. Det tok slutt 8+5 når morkaken skal ta over (hadde abort 10+3), så det er den biten jeg er spent på denne gangen også![]()
Åh! Det hjelper på!Ser stigning fra onsdag til torsdagser også det du sier med kontrollstreken
Disse dagene går så sakte altså. Kjenner meg så godt igjen! Har egentlig slutta å testa etter at jeg fikk 3+, men kjenner det frister innimellom å ta enÅh! Det hjelper på!Disse dagene går så sakte altså.
![]()
men tror det gir meg mer å tenke på enn å betryggendeJeg håper jeg får testet i morgen hvis jeg kommer meg hjem. Er jo storm ute på havet nå. Var jo vindkast på over 110 km/t i dag, så gikk ingen helikoptre. Det betyr jo at alle helikoptrene fra i dag også må gå i morgen. Kommer jeg meg ikke avgårde i morgen kan det godt hende jeg blir værende til mandagNei, har bare brukt Premom til eggløsningstester, men det var et godt tips! Jeg håper at det er forholdet mellom teststreken og kontrollstreken som har mest å si.
Åh, jeg skjønner. Jeg tror også det var overgangen til når morkaken tar over som ble trøblete i forrige graviditet for min del.
Bare håååper det har blitt litt sterkere test når jeg kommer hjem fra ferie. Når er det du får teste neste gang?![]()
Er sååå klar for å komme meg hjem nå 
Ja, jeg tror egentlig det gir mer uro enn ro her også, så skal absolutt legge inn årene ved 3+ som deg.Kjenner meg så godt igjen! Har egentlig slutta å testa etter at jeg fikk 3+, men kjenner det frister innimellom å ta enmen tror det gir meg mer å tenke på enn å betryggende
Sikkert lurt å gi seg da for å ikke bli stressa av en eventuell hook-effekt (eller hva det het), hvor testene ser svakere ut igjen. 
Wææ! Håper også du kommer deg hjem snart.Jeg håper jeg får testet i morgen hvis jeg kommer meg hjem. Er jo storm ute på havet nå. Var jo vindkast på over 110 km/t i dag, så gikk ingen helikoptre. Det betyr jo at alle helikoptrene fra i dag også må gå i morgen. Kommer jeg meg ikke avgårde i morgen kan det godt hende jeg blir værende til mandagEr sååå klar for å komme meg hjem nå
![]()
Hvis du er på plattform så skal du vel ikke jobbe mer som gravid? Joo men kan være ute til sånn uke 28. Man skal bare ikke utsette seg for farlige kjemikalier og sliktWææ! Håper også du kommer deg hjem snart.Hvis du er på plattform så skal du vel ikke jobbe mer som gravid?
![]()
Tror ikke helikoptre vil ha folk etter uke 24 ombord da, så 24 er vel mer realistisk grense.