Testetråd

FIkk relativt sterk strek den 29 2 dager før ikm. Måtte ta en i dag etter å ha sett denne tråden. Fortsatt litt redd etter ma i september. Samt at jeg har vært syk og brukt litt paracet og nesespray. Kontakta jordmor og hun sa det var paracet over tid som kunne være farlig. Håper det går veien nå

Vedlegg

• 20251229_211345.jpg
    20251229_211345.jpg
    1,2 MB · Visninger: 29
  • 20260102_175437.jpg
    20260102_175437.jpg
    1.013,6 KB · Visninger: 28
Noen erfaringer med rfsu weeks? Skal være ca 31 dager nå, eggløsning dag 13. Men får utslag på alle testvinduer? image.jpg

Ja :happy: Så dye stealer, men ga fortsatt ikke 3+ på clearblue'en :smiley-ashamed004
Hm, men jeg ville lent meg på den strimmelen mest. Var jo kjempesterk. :Heartred
Har lest mye rart på nett om at de digitale er litt upålitelige for noen. Men jeg og du er vel like langt på vei, så teoretisk sett er det kanskje til helga nå at vi vipper over til over tre uker etter befruktning? Jeg er 4+6 i dag. :)

Vet egt ikke om jeg tør å poste her..
Hadde MA i uke 11 i september.. Tok denne testen nå ikveld. Aner ikke hvor jeg er ift dpo, men ifølge Flo er det 6 dager til ikm. Tørr ikke juble for tidlig

Vedlegg

• 20260102_210820.jpg
    20260102_210820.jpg
    775,6 KB · Visninger: 48
  • 20260102_210820.jpg
    20260102_210820.jpg
    775,6 KB · Visninger: 48
Har noen erfaring med babyplan tidlig vs vanlig? Jeg har 1stk tidlig liggende resten er vanlig da jeg bestilte feil. Redd for om jeg får positiv tidlig at en svakere strek på vanlig vil stresse meg (hadde kjemisk sist syklus).

Er kun dpo 7, men tenker og grubler mye hehe. Følgt med i gruppen her og deltatt i ikm 2 samtidig.

Syns
Har noen erfaring med babyplan tidlig vs vanlig? Jeg har 1stk tidlig liggende resten er vanlig da jeg bestilte feil. Redd for om jeg får positiv tidlig at en svakere strek på vanlig vil stresse meg (hadde kjemisk sist syklus).

Er kun dpo 7, men tenker og grubler mye hehe. Følgt med i gruppen her og deltatt i ikm 2 samtidig.
Syns det er veldig lite forskjell på tidlig og vanlig. Kan være den vanlige slår ut littegranne senere, men samme dag som jeg fikk vanlig på tidlig babyplan (svaak 9dpo), så fikk jeg også strek på vanlig. Det var makesure sin vanlige, men tror de er veldig like :)

Dagens er nederst.
Jeg forventet sterkere tester så her sent. Den er tatt på morgenurin, og vet at jeg tidligere har fått litt sterkere på ettermiddagen, men uansett.. :bag:
20251226_160901.jpg

Dagens er nederst.
Jeg forventet sterkere tester så her sent. Den er tatt på morgenurin, og vet at jeg tidligere har fått litt sterkere på ettermiddagen, men uansett.. :bag:
Vis vedlegget 476892
Det skal bare være dobling hver 48 til 72 timer. Kanskje du har en skikkelig rykk og napp voksing? Det har bare gått 9 dager, så tror du ligger ganske greit på skjemaet utviklings messig i hcg? Fra det man kan se på testene.

Er også overbevist om at det er stor forskjell på babyplan testene da. Alle de jeg hadde offshore hadde lite fargestoff sammenlignet med de jeg tok når jeg kom hjem. De har jo skikkelig mye farge!

Det skal bare være dobling hver 48 til 72 timer. Kanskje du har en skikkelig rykk og napp voksing? Det har bare gått 9 dager, så tror du ligger ganske greit på skjemaet utviklings messig i hcg? Fra det man kan se på testene.

Er også overbevist om at det er stor forskjell på babyplan testene da. Alle de jeg hadde offshore hadde lite fargestoff sammenlignet med de jeg tok når jeg kom hjem. De har jo skikkelig mye farge!
Takk for svar :HeartredDu har sikkert rett. Jeg skal skrive under på at denne sammenligningen av tester skaper mye stress :nailbiting:
Jeg skal prøve å senke skuldrene.
Nå har jeg brukt opp mine da, har kun en ukesindikator igjen. Når den er tatt så kjøper jeg ikke nye tester.

Takk for svar :HeartredDu har sikkert rett. Jeg skal skrive under på at denne sammenligningen av tester skaper mye stress :nailbiting:
Jeg skal prøve å senke skuldrene.
Nå har jeg brukt opp mine da, har kun en ukesindikator igjen. Når den er tatt så kjøper jeg ikke nye tester.
Det hørtes veldig lurt ut! Vet det er lett å si, men det er ingenting vi kan gjøre fra eller til. Nå er vi gravide og det er det vi må tenke på :love017

Back
Topp