Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Er det MakeSure? Veldig sterk da!

Ja det er makesure. Synes strekkene ble fort for sterke. Spent på ultralyd.Wow! Er det MakeSure? Veldig sterk da!![]()
De kan plutselig eksplodere til sterkereLikte batch 11 bedre enn batch 27. Disse er begge tatt fra samme urin, og samme pakke. Jeg er 14dpo i dag.. ikke kjempesterk test, men den er bittelitt sterkere enn den jeg tok på morgenen 12dpo, så det er vel det viktigsteVis vedlegget 476909
), og så åpnet jeg den i dag. Og det var jo et mye mer troverdig resultat hvis man skal gå etter styrken på strekene? 

Den siste er blitt sterkere sml med de andre. Ja ta 2 blodprøver med 48 timers mellomrom.Vis vedlegget 476910
Dette er morgentestene mine. Jeg drikker mye på kvelden, så morgenurin er egentlig litt ofte utvannet. Så jeg fokuserer alt jeg har på symptomer og at den blir sterkere… skal ta blodprøver i morgen, så jeg er veldig spent…

Ja, må si jeg er spent på din ultralyd også, om det er en eller to inni der!Ja det er makesure. Synes strekkene ble fort for sterke. Spent på ultralyd.

Hadde vært en drøm haha. Vi har jo også tvillinger i familien.Ja, må si jeg er spent på din ultralyd også, om det er en eller to inni der!![]()
Det er jo absolutt stigning her daVis vedlegget 476910
Dette er morgentestene mine. Jeg drikker mye på kvelden, så morgenurin er egentlig litt ofte utvannet. Så jeg fokuserer alt jeg har på symptomer og at den blir sterkere… skal ta blodprøver i morgen, så jeg er veldig spent…

Mine tester ble også veldig sterke veldig fort, så vi har også bestilt tidlig ultralydJa det er makesure. Synes strekkene ble fort for sterke. Spent på ultralyd.
greit å vite ting tidligst mulig 
De babyplanene du har bilde av der er de normale? Men viktigste er jo at den styrker seg etter 48-72 timerVis vedlegget 476952
Mine tester. Ikke så mye økning fra i går morges til i kveld, kan det være fordi jeg skifter merke? Babyplan tidligtest først, så vanlig strimmel fra Makesure.

Trodde jeg hadde tidligtester men ser nå at det er vanlige.. Da burde vel kanskje økningen vært større fra test to til treDe babyplanene du har bilde av der er de normale? Men viktigste er jo at den styrker seg etter 48-72 timer![]()
De vokser gjerne litt i rykk og napp, så ville ikke bekymret meg enda. Jeg hadde 3 dager på rad som så nesten like ut.Trodde jeg hadde tidligtester men ser nå at det er vanlige.. Da burde vel kanskje økningen vært større fra test to til tre![]()
Ryker nok en til i morgentidlig så jeg får det på morgenurin og ikke random urin på kvelden som i dagDe vokser gjerne litt i rykk og napp, så ville ikke bekymret meg enda. Jeg hadde 3 dager på rad som så nesten like ut.

Her er iallfall mine tester på starten som var veldig like hverandre. Fikk ikke tatt flere tester enn en om dagen siden jeg var offshore og ikke faktisk trodde jeg kom til å bli gravid. Hadde bare tatt med tester til å teste 2 ganger om dagen til sånn 12 dpo. Gikk litt mange på 8-9 dpo når jeg syntes jeg så en strekRyker nok en til i morgentidlig så jeg får det på morgenurin og ikke random urin på kvelden som i dag![]()