Testetråd

De kan plutselig eksplodere til sterkere
IMG_3437.jpeg

Dette er morgentestene mine. Jeg drikker mye på kvelden, så morgenurin er egentlig litt ofte utvannet. Så jeg fokuserer alt jeg har på symptomer og at den blir sterkere… skal ta blodprøver i morgen, så jeg er veldig spent…

må bare spamme her fordi jeg er crazy. Tok en CB nå som viste 1-2, men tror den kanskje og forhåpentligvis hadde vist 2-3 i morgen. Tok en på fredag, og åpnet den fordi man ikke egentlig skal gjøre det( :angelic: ), og så åpnet jeg den i dag. Og det var jo et mye mer troverdig resultat hvis man skal gå etter styrken på strekene? IMG_3448.jpegIMG_3445.jpeg

IMG_3704.jpeg
Min test i dag 22 dpo. Jeg tenker jeg gir meg nå, siden teststreken endelig er sterkere. :Heartred

Har likevel en liten uro i meg fordi digitale enda viser 2-3 over en uke siden jeg fikk 2-3 sist, men forstår at de ikke er helt pålitelige. Vurderte å åpne, men tror jeg bare plager meg selv hvis jeg gjør det. :p

Skal til legen på tirsdag, og tenkte å høre med henne om å måle hcg i alle fall. :)

IMG_9036.jpeg
Mine tester. Ikke så mye økning fra i går morges til i kveld, kan det være fordi jeg skifter merke? Babyplan tidligtest først, så vanlig strimmel fra Makesure.

Ryker nok en til i morgentidlig så jeg får det på morgenurin og ikke random urin på kvelden som i dag:happy:
Her er iallfall mine tester på starten som var veldig like hverandre. Fikk ikke tatt flere tester enn en om dagen siden jeg var offshore og ikke faktisk trodde jeg kom til å bli gravid. Hadde bare tatt med tester til å teste 2 ganger om dagen til sånn 12 dpo. Gikk litt mange på 8-9 dpo når jeg syntes jeg så en strek :hilarious:

Screenshot_20260101_122644.jpg

Back
Topp