Testetråd

1000015098.jpg
14 dpo idag og ikm dag, tok digital igår og den viste 2-3 uker (den digitale på onsdag viste 1-2 uker) så begynner nesten å lure på om det kan være 2 der inne :love017 :laughing001 :smiley-ashamed004 1000015095.jpg

Her er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da :facepalm:
IMG_9078.jpeg

Her er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da :facepalm:
Vis vedlegget 476266
Veldig flott stigning :joyful: har også alle mine tester liggende for å se stigningen :Heartpink

Hei dere! Positive tester siden Fredag. Er nok 16DPO i dag antagelig / 4+2. denne testen er fra i morges. For dere med erfaring, tror dere denne vil slå ut på 2-3 på clearblue ?

Vedlegg

• IMG_3641.jpeg
    IMG_3641.jpeg
    402,3 KB · Visninger: 11
Vis vedlegget 476345Testet annenhver dag denne gangen for å ikke henge meg så mye opp i økning fra dag til dag (mistet i oktober). Nå ser det dermed ut som at historien gjentar seg og jeg skal miste igjennom.
Jeg har ikke så veldig mye erfaring med økning i testene, men har skjønt at slike strips generelt er dårlig indikatorer for hcg økning ❤️ Jeg er 15-16 dpo i dag og mine tester kan variere litt fra dag til dag og ser ganske like ut de siste din. Krysser fingre for at det ikke er som du frykter ❤️

Vis vedlegget 476266
Er å sniker litt, håper selv på septemberbarn:) kan jeg spørre hvor mange dpo du var på første test her? :)

Er å sniker litt, håper selv på septemberbarn:) kan jeg spørre hvor mange dpo du var på første test her? :)
På den helt øverste var jeg 8dpo. Så ikke streken da, men ser nå at jeg hadde kunnet sett den allerede da om jeg hadde studert den skikkelig. Nummer to var fra 9 dpo.

:DPå den helt øverste var jeg 8dpo. Så ikke streken da, men ser nå at jeg hadde kunnet sett den allerede da om jeg hadde studert den skikkelig. Nummer to var fra 9 dpo.
Jeg er dpo 7 i dag og har lignende svaaak strek :hello2 Satser på at den er sterkere i dagene framover slik at jeg kan melde meg inn her :happy:

Back
Topp