Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Se der ja, så gøy. Er også 13-14 dpo i dag, men ikke like sterke testerVis vedlegget 476262
14 dpo idag og ikm dag, tok digital igår og den viste 2-3 uker (den digitale på onsdag viste 1-2 uker) så begynner nesten å lure på om det kan være 2 der inne![]()
![]()
Vis vedlegget 476263

Klar å tydelig denOi! Se der ja, så gøy. Er også 13-14 dpo i dag, men ikke like sterke tester![]()

Veldig flott stigningHer er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da
Vis vedlegget 476266
har også alle mine tester liggende for å se stigningen 
Jeg har ikke så veldig mye erfaring med økning i testene, men har skjønt at slike strips generelt er dårlig indikatorer for hcg økningVis vedlegget 476345Testet annenhver dag denne gangen for å ikke henge meg så mye opp i økning fra dag til dag (mistet i oktober). Nå ser det dermed ut som at historien gjentar seg og jeg skal miste igjennom.
Er å sniker litt, håper selv på septemberbarnHer er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da
Vis vedlegget 476266
Den første testen på bilde var 11dpo, så 15 i dag. Hadde første test denne syklus på 10dpo som var positiv (ikke med på bildet)Er å sniker litt, håper selv på septemberbarnkan jeg spørre hvor mange dpo du var på første test her?
![]()
Åj! Ser nå at du ikke spurte meg. Sorry!Den første testen på bilde var 11dpo, så 15 i dag. Hadde første test denne syklus på 10dpo som var positiv (ikke med på bildet)
Ne, men fint med svar likevelÅj! Ser nå at du ikke spurte meg. Sorry!
På den helt øverste var jeg 8dpo. Så ikke streken da, men ser nå at jeg hadde kunnet sett den allerede da om jeg hadde studert den skikkelig. Nummer to var fra 9 dpo.Er å sniker litt, håper selv på septemberbarnkan jeg spørre hvor mange dpo du var på første test her?
![]()
Jeg er dpo 7 i dag og har lignende svaaak strekPå den helt øverste var jeg 8dpo. Så ikke streken da, men ser nå at jeg hadde kunnet sett den allerede da om jeg hadde studert den skikkelig. Nummer to var fra 9 dpo.
Satser på at den er sterkere i dagene framover slik at jeg kan melde meg inn her 
Så utrolig spennende!! Håper på å se deg her inne fremover!Jeg er dpo 7 i dag og har lignende svaaak strekSatser på at den er sterkere i dagene framover slik at jeg kan melde meg inn her
![]()