Testetråd

1000015098.jpg
14 dpo idag og ikm dag, tok digital igår og den viste 2-3 uker (den digitale på onsdag viste 1-2 uker) så begynner nesten å lure på om det kan være 2 der inne :love017 :laughing001 :smiley-ashamed004 1000015095.jpg

Her er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da :facepalm:
IMG_9078.jpeg

Her er min stolte samling fra første positive test til siste som ble tatt i dag tidlig. Reiste på juleferie i dag, så blir ikke noe særlig mer testing på meg før vi er hjemme igjen rundt nyttår.
Tok med meg én digital i toalettvesken, men har lyst til å være sikker på at jeg får 2-3 før jeg bruker den. IKM er i morgen, så kanskje jeg skal sprette den da :facepalm:
Vis vedlegget 476266
Veldig flott stigning :joyful: har også alle mine tester liggende for å se stigningen :Heartpink

Back
Topp