Testene våres

Skal teste med de siste MS jeg gar liggende også er det slutt på testegalskapen - IKM i dag (eller egentlig i morgen tror jeg siden EL kom litt senere enn antatt)! 12DPO i dag! Satser på å få tatt blodprøve 2. Januar... :bag:
Screenshot_20231229_095249.jpg

Dagens test. Og dette blir siste strimmeltest før jeg skal ta digital 3. januar når jeg skal ringe klinikken for å informere om (forhåpentligvis) positiv test :shy:

Vedlegg

• IMG_4764.png
    IMG_4764.png
    2,4 MB · Visninger: 26
Vis vedlegget 423437
Klar, umiddelbar og tydelig positiv strek i dag. Fortsatt «bare» tidligtest, men syns streken blir sterkere og sterkere. Skal ta en CB digital i morgen eller på nyttårsaften. Hvis jeg tør. Det er så hardt med den der «Ikke gravid» som lyser fra displayet.
Hvis du ser på første siden her så ser du at min tidligtest var nesten usynlig strek på, mens den digitale tatt på samme urin var tydelig. Så din digitale blir nok garantert positiv

Troooor jeg tør å tro at disse er positive nå :wacky:

Fortsatt ganske svak den fra BP syns jeg mtp. At jeg er minst 2 dager over IKM..
Sterkere enn min BP test var på samme tid. Se første siden. Jeg gikk tom for dem så har ikke fått testet på BP igjen nå.

Sterkere enn min BP test var på samme tid. Se første siden. Jeg gikk tom for dem så har ikke fått testet på BP igjen nå.
Se der ja! Godt å se det ikke bare er meg! Har 4 svangerskap bak meg men aldri brukt strimler før... Med de tok jeg en test eller to og ferdig! Tror nok disse strimlene oppfører seg litt annerledes :wacky:

Usikker på DPO? Hadde mens 10 des, har pcos og veldig uregelmessig mens og el, så vet ikke når el var

Vedlegg

• IMG_1478.jpeg
    IMG_1478.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 86
Se der ja! Godt å se det ikke bare er meg! Har 4 svangerskap bak meg men aldri brukt strimler før... Med de tok jeg en test eller to og ferdig! Tror nok disse strimlene oppfører seg litt annerledes :wacky:
Jeg ble stresset av at de var så svak. Men må jo bare stole på de. Digital test hjalp veldig på min sinnsro.

12 dpo vs 14DPO (idag). Syntes ikke det er synlig stigning, noe som såklart stresser meg :dead: Endte med en kjemis sist det ikke var stigning, men skal sies at testene var ganske mye svakere da også :nailbiting: Godt jeg har flere liggende, så jeg kan teste igjen om en dag eller to:angelic:

Vedlegg

• IMG_7684.jpeg
    IMG_7684.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 65
12 dpo vs 14DPO (idag). Syntes ikke det er synlig stigning, noe som såklart stresser meg :dead: Endte med en kjemis sist det ikke var stigning, men skal sies at testene var ganske mye svakere da også :nailbiting: Godt jeg har flere liggende, så jeg kan teste igjen om en dag eller to:angelic:
Synes det er stigning jeg. Streken er fullere og klarere.

På kvelden dpo 14, etter mye te og vann (!). Aller første test med hcg-sensitivitet 25 ul/l (altså ikke en tidligtest):
IMG_2185.jpeg
Hurra! Jeg er så glad og letta!

Back
Topp