Ja ikkesant! Da tror jeg at jeg kan puste ut selv med svak strek på BPmin CB så sånn ut, det er kun 10min mellom testene.Vis vedlegget 423444
også har jeg fortsatt to CB til liggende og flere BP strimler, så jeg kommer nok til å teste de opp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikkesant! Da tror jeg at jeg kan puste ut selv med svak strek på BPmin CB så sånn ut, det er kun 10min mellom testene.Vis vedlegget 423444
også har jeg fortsatt to CB til liggende og flere BP strimler, så jeg kommer nok til å teste de opp 
Hvis du ser på første siden her så ser du at min tidligtest var nesten usynlig strek på, mens den digitale tatt på samme urin var tydelig. Så din digitale blir nok garantert positivVis vedlegget 423437
Klar, umiddelbar og tydelig positiv strek i dag. Fortsatt «bare» tidligtest, men syns streken blir sterkere og sterkere. Skal ta en CB digital i morgen eller på nyttårsaften. Hvis jeg tør. Det er så hardt med den der «Ikke gravid» som lyser fra displayet.
Sterkere enn min BP test var på samme tid. Se første siden. Jeg gikk tom for dem så har ikke fått testet på BP igjen nå.Troooor jeg tør å tro at disse er positive nå
Fortsatt ganske svak den fra BP syns jeg mtp. At jeg er minst 2 dager over IKM..
Se der ja! Godt å se det ikke bare er meg! Har 4 svangerskap bak meg men aldri brukt strimler før... Med de tok jeg en test eller to og ferdig! Tror nok disse strimlene oppfører seg litt annerledesSterkere enn min BP test var på samme tid. Se første siden. Jeg gikk tom for dem så har ikke fått testet på BP igjen nå.

Så gøy at det ble 3+ på deg i dag daDaaa er jeg ferdig testa! 18dpo/4+4!![]()
Ja, det er nydeligSå gøy at det ble 3+ på deg i dag daGreit å være ferdig testet

Dette ser jo lovende ut!Usikker på DPO? Hadde mens 10 des, har pcos og veldig uregelmessig mens og el, så vet ikke når el var
ta en digital test, da ser du ukenr siden befruktningDette ser jo lovende ut!

Jeg ble stresset av at de var så svak. Men må jo bare stole på de. Digital test hjalp veldig på min sinnsro.Se der ja! Godt å se det ikke bare er meg! Har 4 svangerskap bak meg men aldri brukt strimler før... Med de tok jeg en test eller to og ferdig! Tror nok disse strimlene oppfører seg litt annerledes![]()
Denne var helt sikkert ikke ment til megta en digital test, da ser du ukenr siden befruktning![]()

Endte med en kjemis sist det ikke var stigning, men skal sies at testene var ganske mye svakere da også
Godt jeg har flere liggende, så jeg kan teste igjen om en dag eller to
Synes det er stigning jeg. Streken er fullere og klarere.12 dpo vs 14DPO (idag). Syntes ikke det er synlig stigning, noe som såklart stresser megEndte med en kjemis sist det ikke var stigning, men skal sies at testene var ganske mye svakere da også
Godt jeg har flere liggende, så jeg kan teste igjen om en dag eller to
![]()
Jeg er ferdig i dag, 18dpo - fikk 3+ på digital i dagDigital tatt på morgenurin. Strimmel tatt etter lunsjtid. Hvor lenge tenker dere teste?
Vis vedlegget 423513Vis vedlegget 423514

Har ikke testet siden tirsdag, 17DPO. Fikk 2-3 på julaften og har kun en digital igjen. Den ryker på søndag eller mandag og hvis den viser 3+ er jeg ferdig med testing.Digital tatt på morgenurin. Strimmel tatt etter lunsjtid. Hvor lenge tenker dere teste?
Vis vedlegget 423513Vis vedlegget 423514