Testene våres

Lurer jeg også på. Fikk 2-3 på julaften og tatt en test i etterkant som viste god stigning. Lurte på om jeg skulle ta en i helga..Men vil liksom ikke ta den for tidlig heller
Skal man prøve seg i helga, da? :nailbiting:
Husker ikke når jeg fikk 3+ med siste, men kan sjekke om jeg finner noe.

Edit: fikk 2-3 da jeg var 4+3 sist og 3+ da jeg var 5+1. Jeg fikk 2-3 da jeg var 3+5 denne gang, så kanskje jeg prøver i morgen :nailbiting:

Vet ikke om den hjelper meg så mye.. Hadde minst 153 på lørdag, da :joyful:
Skal jo doble seg ca. Hver andre dag så da kan du jo ta utgangspunkt i at verdien var over 153 på lørdag, 300 på mandag, 600 Onsdag, 1200 Fredag og 2400 søndag - ergo vil det jo være realistisk (teoretisk) å håpe på 3+ på søndag :love017

Skal man prøve seg i helga, da? :nailbiting:
Husker ikke når jeg fikk 3+ med siste, men kan sjekke om jeg finner noe.

Edit: fikk 2-3 da jeg var 4+3 sist og 3+ da jeg var 5+1. Jeg fikk 2-3 da jeg var 3+5 denne gang, så kanskje jeg prøver i morgen :nailbiting:
Spennende! Gleder meg i så fall til å se.

Har tidligere tatt en til to tester etter IKM og ikke nødvendigvis digitale. Så har liksom ingenting å sammenligne med

Spennende! Gleder meg i så fall til å se.

Har tidligere tatt en til to tester etter IKM og ikke nødvendigvis digitale. Så har liksom ingenting å sammenligne med

Jeg har ingen strimler å sammenligne med, men har lagret i appen når jeg fikk 1-2, 2-3 og 3+ med siste :happy: Skal snike i andre termingrupper for å sammenligne der :hilarious:

Hva finner du ut?:bookworm:
Tror ikke jeg har sneket godt nok, får har ikke blitt veldig mye klokere.. :confused005 Synes det virker som det varierer veldig mye hvor sterke tester folk har rundt det som skal være 5+0. Men det lille jeg har sett er at veldig mange får 3+ når kontrollstreken er svakest. Slik det kanskje virker som den er hos deg?

Jeg tror heller ikke jeg får 3+ hvis jeg tester i morgen så venter nok til søndag/mandag.

Tror ikke jeg har sneket godt nok, får har ikke blitt veldig mye klokere.. :confused005 Synes det virker som det varierer veldig mye hvor sterke tester folk har rundt det som skal være 5+0. Men det lille jeg har sett er at veldig mange får 3+ når kontrollstreken er svakest. Slik det kanskje virker som den er hos deg?

Jeg tror heller ikke jeg får 3+ hvis jeg tester i morgen så venter nok til søndag/mandag.
Jeg ser også mye 5+0-5+3, men lite strimler i tillegg, så får ikke sammenligna. Jeg tok på ettermiddag i dag, så skal få til 2.urin i morgen, det er da jeg har sterkest tester. Tar ei vurdering da om den digitale ryker :nailbiting:

Edit; ser mange må ha svaaak kontrollinje før de får 3+, så må nok belage meg på å vente noen dager til :wacky::meh:

Last edited:
Jeg ser også mye 5+0-5+3, men lite strimler i tillegg, så får ikke sammenligna. Jeg tok på ettermiddag i dag, så skal få til 2.urin i morgen, det er da jeg har sterkest tester. Tar ei vurdering da om den digitale ryker :nailbiting:

Edit; ser mange må ha svaaak kontrollinje før de får 3+, så må nok belage meg på å vente noen dager til :wacky::meh:
Har også sett noen som har fått 3+ på like sterke streker eller teststrek som så vidt er sterkere. Så det er dessverre ingen fasit og vi er forskjellige er vel det kjedelige svaret på når man kan få 3+ :rolleyes:

Har du flere tester liggende så skader det ikke å ta en i morgen og se om den har økt og så ta en digital. For min del har jeg en eneste test liggende og det er den digitale så må være litt restriktiv :happy090

Jeg skal ta min siste digitale på tirsdag. Da er jeg tilbake fra juleferie og er 5+4.
Testet i dag med digital på 4+6 viste fremdeles 2-3 uker. Og den gjorde den tirsdag for to dager siden og.

Troooor jeg tør å tro at disse er positive nå :wacky:

Fortsatt ganske svak den fra BP syns jeg mtp. At jeg er minst 2 dager over IKM..

Vedlegg

• PXL_20231229_055940213.jpg
    PXL_20231229_055940213.jpg
    1,9 MB · Visninger: 27
  • PXL_20231229_060000253.MP.jpg
    PXL_20231229_060000253.MP.jpg
    5,2 MB · Visninger: 27
IMG_2170.jpeg
Klar, umiddelbar og tydelig positiv strek i dag. Fortsatt «bare» tidligtest, men syns streken blir sterkere og sterkere. Skal ta en CB digital i morgen eller på nyttårsaften. Hvis jeg tør. Det er så hardt med den der «Ikke gravid» som lyser fra displayet.

Vis vedlegget 423437
Klar, umiddelbar og tydelig positiv strek i dag. Fortsatt «bare» tidligtest, men syns streken blir sterkere og sterkere. Skal ta en CB digital i morgen eller på nyttårsaften. Hvis jeg tør. Det er så hardt med den der «Ikke gravid» som lyser fra displayet.
se min test rett ovenfor her :facepalm: Lyste Gravid på digitale selv med en sånn strek.

se min test rett ovenfor her :facepalm: Lyste Gravid på digitale selv med en sånn strek.
Er din tidligtest? Sist jeg var gravid fikk jeg bare positivt utslag på tidligtester i starten og det føltes så tøft med motsatt beskjed i klartekst fra cb :think005

Er din tidligtest? Sist jeg var gravid fikk jeg bare positivt utslag på tidligtester i starten og det føltes så tøft med motsatt beskjed i klartekst fra cb :think005
Tok tidlig tidlig test 7 dpo svaaaak strek trodde det var skygge. Det der på bildet e tidligtest 14 dpo.

Back
Topp