Testene våres

Hadde positiv el test 18 des. Og så står det 2-3 på clear blue. Fikk bare negative graviditetstester etter forrige pp. Holdt på siden Juni så holdt på å bli sprø
Husk at 2-3 betyr uker siden befruktning, og at du da er 4-5uker på vei.

Hadde positiv el test 18 des. Og så står det 2-3 på clear blue. Fikk bare negative graviditetstester etter forrige pp. Holdt på siden Juni så holdt på å bli sprø
Gratulerer! :D Kan det hende at eggløsningstesten som var positiv den 18. egentlig var positiv fordi du var gravid? Min eggløsningstest var positiv allerede 15dpo.. i følge digitale testen din så er du jo 4-5 uker på vei nå så kan jo stemme?

Gratulerer! :D Kan det hende at eggløsningstesten som var positiv den 18. egentlig var positiv fordi du var gravid? Min eggløsningstest var positiv allerede 15dpo.. i følge digitale testen din så er du jo 4-5 uker på vei nå så kan jo stemme?
Hjelpes. Nå ble jeg veldig usikker :arghh: jeg vet bare at jeg fikk negative tester forrige pp. Fikk mensen som vanlig 11 desember. Blødde i mine 4 vanlige dager og lik mengde. Så kom EL veldig kjapt etter dette (det skjer ofte hos meg. Ustabil syklus). Kan jeg ha hatt fullverdig mensen men vært gravid? :banghead:

Det forstår jeg ikke helt? Regner ikke vi i Norge det fra første dag i siste mens? Som for meg er 11 desember? Det er jo ikke 4-5 uker? Haha du får bare beklage dette - jeg har aldri satt meg inn i dette når jeg var gravid med første mann.
Kanskje det var en festeblødning du hadde 11. desember istedenfor ordentlig mens. Det kan stemme med positiv eggløsningstest uka senere siden eggløsningstester kan slå ut positive på HCG.

Og når digital test viser 2-3 uker eller 1-2 feks så må man alltid plusse på 2 uker :D

Kanskje det var en festeblødning du hadde 11. desember istedenfor ordentlig mens. Det kan stemme med positiv eggløsningstest uka senere siden eggløsningstester kan slå ut positive på HCG.

Og når digital test viser 2-3 uker eller 1-2 feks så må man alltid plusse på 2 uker :D
Men det var så mye mensen. Unnskyld tmi. Det varte like lenge som min vanlige og like mye blod. Hjeeelp Dere skremmer meg. Jeg har snust frem til nå!!!

Skal ikke være lett. Til sammenligning viser min digitale test nå også 2-3. Altså det vil si 2-3 uker siden unnfangelsen. Og min eggløsning var 6.desember. Det vil si at jeg nå da skal være 2-3 uker pluss de to ukene før El. Altså 4-5 uker på vei... noe som stemmer med at jeg er 4+4 i dag. Knotete forklart. Det viktigste er at testen er positiv da ❤️ Og så får du jo evt. endret termin etterhvert på ultralyd.

Men det var så mye mensen. Unnskyld tmi. Det varte like lenge som min vanlige og like mye blod. Hjeeelp Dere skremmer meg. Jeg har snust frem til nå!!!
Man kan blø som en helt vanlig mens. Mange som tror de har fått mensen men så viser det senere at de er gravid allikevel :p Tror det muligens kan ha skjedd hos deg for testene dine var alt for sterke til å være 8dpo. Det at du har snust har nok ingenting å si:Heartred

Sjekket appen. Forrige eggløsning var 27 november……… det kan jo hende jeg var gravid allerede da?
Hvis du hadde eggløsning 27, så stemmer det med en blødning rundt den 11. så tror det kan være mulig at du har termin litt før :D sikkert greit med en ultralyd etterhvert hehe

Back
Topp