Testene våres

Det forstår jeg ikke helt? Regner ikke vi i Norge det fra første dag i siste mens? Som for meg er 11 desember? Det er jo ikke 4-5 uker? Haha du får bare beklage dette - jeg har aldri satt meg inn i dette når jeg var gravid med første mann.
Joda, men clearblue viser 1-2, 2-3 eller 3+. Dette er antall uker siden befruktning, ikke antall uker man er på vei:happy: Du vil jo få svar på TUL, men vil tippe tidlig september - uansett; GRATULERER :love7

Joda, men clearblue viser 1-2, 2-3 eller 3+. Dette er antall uker siden befruktning, ikke antall uker man er på vei:happy: Du vil jo få svar på TUL, men vil tippe tidlig september - uansett; GRATULERER :love7
Tror det som forvirrer meg er at alle disse appene våre ber meg om første dag i forrige mensen og jeg oppgir 11 desember. Da gir den meg typ 2+6. og så er jeg jo nå så forvirret om jeg kanskje ble gravid forrige pp likevel. Da får jeg jo termin dagen før bursdagen til sønnen min. Så håper jo det er feil :hilarious:

Tusen takk. Finner vel ut en termindato etterhvert uansett! Hehe

Fiin fiin økning fra i går. Streken er blitt rosa til og med :D Den er sterkere nå enn de siste to gangene på 12dpo når det ble kjemisk. Åååå dette er så spennende!!

Vedlegg

• IMG_4727.jpeg
    IMG_4727.jpeg
    644,8 KB · Visninger: 78
Sniker meg inn her. Hadde en kjemisk i September, hvor testene aldri ble sterkere og TR kun ble 2 dager forsinket før den kom.
——————
Tok den første testen søndag, da var jeg 9dpo. Kunne skimte en svaaak strek. Så svak at den såvidt kommer frem på bildet. Tenkte i mitt stille sinn at dette ble en ny kjemisk, men…

Tok nye tester idag 12dpo , og de er vel ganske så tydelige, så nå krysser jeg fingrene :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7528.jpeg
    IMG_7528.jpeg
    420,3 KB · Visninger: 82
  • IMG_7671.jpeg
    IMG_7671.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 82
  • IMG_7673.jpeg
    IMG_7673.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 83
11dpo:IMG_2145.jpeg
12 dpo:
IMG_2156.jpeg

13 dpo (i dag):
IMG_2161.jpeg

Godt å endelig få en tydeligere strek, men alt er tidligtester. Tør ikke ta en vanlig ennå. Tenker jeg venter et par dager. Både fordi det er så vondt med hvit test etter å ha fått positiv, men også fordi jeg er hos familie på juleferie og har tester hjemme. Reiser hjem i morgen, så kanskje jeg våger en CB digital på nyttårsaften?

Når kan man få 3+ på clearblue?
Fikk 2-3 forrige lørdag (lillejulaften), og føler jeg har ganske bra økning på testene..

Last edited:
Når kan man få 3+ på clearblue?
Fikk 2-3 forrige lørdag (lillejulaften), og føler jeg har ganske bra økning på testene..
Lurer jeg også på. Fikk 2-3 på julaften og tatt en test i etterkant som viste god stigning. Lurte på om jeg skulle ta en i helga..Men vil liksom ikke ta den for tidlig heller

Back
Topp