Testene våres ❣️

Jeg klarte ikke å vente til i morgen:bag: :hilarious:. Tok testen på kveldsurin 4+6 og jeg fikk 3+! :happy::Heartpink

Nå ligger jeg her lys våken og spent:D Hvem sa noe om at nivåene steg raskere om en venter en jente? Kaaanskje dette kan være enda en bekreftelse på følelsen av at det er en jente:Heartpink:D Jeg hadde i alle fall lav stigning med minien, så det kan jo stemme:happy:
 

Vedlegg

  • E9AA8A48-F1D5-492F-871D-9721BD5C2866.jpeg
    E9AA8A48-F1D5-492F-871D-9721BD5C2866.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 38
Jeg klarte ikke å vente til i morgen:bag: :hilarious:. Tok testen på kveldsurin 4+6 og jeg fikk 3+! :happy::Heartpink

Nå ligger jeg her lys våken og spent:D Hvem sa noe om at nivåene steg raskere om en venter en jente? Kaaanskje dette kan være enda en bekreftelse på følelsen av at det er en jente:Heartpink:D Jeg hadde i alle fall lav stigning med minien, så det kan jo stemme:happy:
Så spennende !!:happy:
Jeg har ett bittelite håp om jente her selv, men så har jeg fått for meg at jeg bare kan få gutter :hilarious: aner ikke hvorfor … mulig fordi jeg er veldig gutte jente selv… Må bli en guttejente jeg får da evt;)
 
Jeg klarte ikke å vente til i morgen:bag: :hilarious:. Tok testen på kveldsurin 4+6 og jeg fikk 3+! :happy::Heartpink

Nå ligger jeg her lys våken og spent:D Hvem sa noe om at nivåene steg raskere om en venter en jente? Kaaanskje dette kan være enda en bekreftelse på følelsen av at det er en jente:Heartpink:D Jeg hadde i alle fall lav stigning med minien, så det kan jo stemme:happy:

Hipp hurra❤️
 
Så spennende !!:happy:
Jeg har ett bittelite håp om jente her selv, men så har jeg fått for meg at jeg bare kan få gutter :hilarious: aner ikke hvorfor … mulig fordi jeg er veldig gutte jente selv… Må bli en guttejente jeg får da evt;)

Hehe, du får kle henne søtt frem til hun skjønner at hun er en guttejente da:hilarious:

Hvis knøttet blir en gutt så får jeg endre nicket til guttemamma jeg også:D
 
Hehe, du får kle henne søtt frem til hun skjønner at hun er en guttejente da:hilarious:

Hvis knøttet blir en gutt så får jeg endre nicket til guttemamma jeg også:D
Hahaha! Ja jeg må nesten det:hilarious::happy:
Blir ikke noe typisk rosa baby her i allefall… mer selebukse og lilla:hilarious::p

Når jeg skulle ha nr to var det mange som sa ; «ja nå håper du vell litt på en jente»?
Nei det gjør jeg ikke:wtf::wacky: - var faktisk glad det ble gutt.. hadde sååå mye liggende og jeg hadde ikke jente følelse overhodet og var «innstilt» på gutt:yuck:
 
Hei, jeg skal ha mensen om 5 dager, men jeg tok en test igår på kvelds urin som jeg synes jeg kan se to streker på. Synes dere denne ser positiv ut?
 

Vedlegg

  • AC166987-B5F9-4AB0-92F3-53B6BB10B1F8.jpeg
    AC166987-B5F9-4AB0-92F3-53B6BB10B1F8.jpeg
    448,1 KB · Visninger: 62
Nå begynner jeg å tro dette kan være på ordentlig ca 4+3. Skal ta en digital ukesindikator uke 5. Noen her som viste hvor høyt hcg nivået må være for å få 3+? 16468024758224557074841472186232.jpg
 
Hahaha! Ja jeg må nesten det:hilarious::happy:
Blir ikke noe typisk rosa baby her i allefall… mer selebukse og lilla:hilarious::p

Når jeg skulle ha nr to var det mange som sa ; «ja nå håper du vell litt på en jente»?
Nei det gjør jeg ikke:wtf::wacky: - var faktisk glad det ble gutt.. hadde sååå mye liggende og jeg hadde ikke jente følelse overhodet og var «innstilt» på gutt:yuck:
Hehe, ser den! Jeg har mye hvitt, gult og brunt som skal brukes igjen uansett kjønn. Samtidig så føler jeg vel at en jentebaby kan ha litt blått i kombinasjon med noe annet, så tenker i grunnen å bruke mye av de samme klærne på nytt. Så får vi se da om jeg klarer å mene det samme, om det kommer ut en liten jente:hilarious:

Jeg er glad i rosa men ikke sånn sukkersøt babyrosa:depressed: Jeg synes det er så fint med sånn mørkere gusjerosa om du skjønner:happy: Har lite blått som er babyblått, mest gråblått. :)
 
Nå begynner jeg å tro dette kan være på ordentlig ca 4+3. Skal ta en digital ukesindikator uke 5. Noen her som viste hvor høyt hcg nivået må være for å få 3+? Vis vedlegget 378794
gratulerer så mye!:Heartred
Dette lurer jeg også på:wideyed::happy:
Skal ta en digital for siste gang fredag/lørdag… da bør jeg få 3+… fikk aldri det de to siste gangene , så er litt skrekkblandet fryd:notworthy
 
Gjett hvem som gikk på testesmell kl 03 i natt, når man ikke fikk sove mer? Joooda, det var meg det:hilarious:

Jeg har aldri fått så sterke strimler som jeg har fått siste uka, og det er veldig betryggende og gøy. Begynner nesten å håpe på at dette kan gå fint:smiley-angelic001 Er i dag 4+4❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20220309_042001_edit_974063420329492.jpg
    IMG_20220309_042001_edit_974063420329492.jpg
    1.003,7 KB · Visninger: 50
Ja, det ser ut som at du kommer til å få det:love7. Min første graviditet tok jeg en test som viste gravid, ferdig med det. Tenkte ikke at noe kunne gå galt. Nå testes det hver dag frem til tul

Håper det hvertfall ❤️
Ja ikke sant, det har forandret seg enormt! Nå har jeg ingen barn fra før, men 3 sa/kjemisk, så hver en forandring fra de gjør meg enda mer positiv :love7
 
Back
Topp