Testene våres ❣️

Jeg blir så fysisk uvel av testingen:hungover:
Har fått svakt positive make sure strimler i 5 dager, men syntes de ikke økte så mye som jeg skulle ønske:nailbiting: mistet helt motet da jeg på fredag tok en digital og fikk ikke gravid.
Men i kveld fikk jeg en skikkelig mørkere strek på strimmel og måtte svi av en digital.
Og fikk denne
20220306_211312.jpg

Så håpe den sitter skikkelig, ble gravid på første PP i januar og mistet. Men denne gangen skal det gå bra:dance011
 
Så spennende med to så tette. Min er egentlig ganske behagelig så han sliter meg ikke ut (enda). Tror ikke vi hadde begynt å prøve på en til hvis det ikke var for at vi faktisk får hvile litt innimellom.

Jeg har hørt at 1 er 1, og 2 er 10 når det gjelder barn. Så det blir veldig spennende å se hvor hektisk det blir. Skjønner så godt at det er rart å gå fra om morgenen.


Ja, vår sover også godt heldigvis, så vi får hvile, synes bare det er hektisk likevel:sorry: Mulig det er alderen min og ikke minien sin skyld:hilarious:

2 er 10 ja….blir spennende dette:D
 
Jeg gikk på en testesmell i dag tidlig, har ikke like tydelige symptomer denne gangen, så måtte bare :banghead: :bag:

Ble veldig beroliget av strimmelen, er dere enige at dette er god økning? 4+2 i dag:joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20220307_043154.jpg
    IMG_20220307_043154.jpg
    1,4 MB · Visninger: 78
Jeg gikk på en testesmell i dag tidlig, har ikke like tydelige symptomer denne gangen, så måtte bare :banghead: :bag:

Ble veldig beroliget av strimmelen, er dere enige at dette er god økning? 4+2 i dag:joyful:

Enig! Ser veldig bra ut dette :love2
 
Fredag, lørdag, søndag og idag!20220307_061730.jpg
 
Min økning frem til i dag. Nå tar jeg en testepause til jeg skal ta neste digital om en uke.
 

Vedlegg

  • 0692C1B6-BFCD-4851-B525-EFFBB7B60970.jpeg
    0692C1B6-BFCD-4851-B525-EFFBB7B60970.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 55
:happy71-2 ca 3 dager før IKM ( første testen) 4+1
:happy72-3 pos 4+4 uker
:happy73+ pos 5+2 uker
 

Vedlegg

  • 7E823DA3-D47B-4721-8DDA-52A680E74134.jpeg
    7E823DA3-D47B-4721-8DDA-52A680E74134.jpeg
    524,2 KB · Visninger: 22
Hørtes kjent ut!!!:hilarious:
Fikk 2-3 igår, likevel har jeg lyst å kjøpe en til idag….:hilarious:
Altså!!!! Er jeg gravid med trillinger så kan deg jo være jeg hadde fått 3+ idag:hilarious:

Ja ikke sant! Det er så godt jeg ikke er alene om å teste, skulle bare ønske jeg hadde bedre selvkontroll :shy:

Men fikk jo en ganske bra strimmel i dag❤️ så nå holder jeg meg i morgen hvertfall.. Tror jeg :hilarious: :hilarious: :hilarious:
 
Ja ikke sant! Det er så godt jeg ikke er alene om å teste, skulle bare ønske jeg hadde bedre selvkontroll :shy:

Men fikk jo en ganske bra strimmel i dag❤️ så nå holder jeg meg i morgen hvertfall.. Tror jeg :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Hahahaha!:hilarious::hilarious:
Jeg har ikke strimler her.. føler det er bortkastet å kjøpe nå som jeg er over ikm også.? Går jo brått ikke i posten på noen dager, å da er de vel uansett rimelig sterke? :wacky:
Neeeeei, jeg må bare klare å vente til helga med en digital.. det er den som stresser meg.
Skal til jordmor allerede neste tirsdag.. dele litt tanker om redselen min og få litt ro!:yuck:
 
Hahahaha!:hilarious::hilarious:
Jeg har ikke strimler her.. føler det er bortkastet å kjøpe nå som jeg er over ikm også.? Går jo brått ikke i posten på noen dager, å da er de vel uansett rimelig sterke? :wacky:
Neeeeei, jeg må bare klare å vente til helga med en digital.. det er den som stresser meg.
Skal til jordmor allerede neste tirsdag.. dele litt tanker om redselen min og få litt ro!:yuck:

Du kan gjerne få noen av mine, jeg har alt for mange igjen :hilarious:
Har en digital også, men den greier jeg heldigvis å holde meg unna:rolleyes: ja det er ikke så dumt, kanskje jeg skulle sendt henne en melding ja :happy:
 
Herregud, så deilig! Kom aldri lenger enn 1-2 forrige gang. 3+4 i dag :Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-2119090937.jpg
    Snapchat-2119090937.jpg
    1,8 MB · Visninger: 30
Back
Topp