Testene våres ❣️

:hilarious::hilarious:
Skulle ta en nå i kveld for å se om jeg kunne detektere økning - dette er resultatet etter 10 minutter :banghead::

Vis vedlegget 379327

Og her to minutter etter det igjen:

Vis vedlegget 379328

Ti minutter etter det igjen:
Vis vedlegget 379330

Testen slutta vel å være gyldig etter det første bildet, men da var ikke fargestoffet fordelt enda engang:bag: Søppeltester!

oi så snåle :wideyed: jeg har brukt 5 av de siden fredag og alle har blitt kjempe positive. Men nå er nok jeg litt lengre på veg enn normalt da folk begynner å teste :shy: for har hørt normal sine strimler ikke er så gode før langt ut i svangerskapet:shy: )jeg fikk 3+ på akkurat samme urin, profilbilde mitt er tre tester fra samme urin med normal tester og digital:)
 
:hilarious::hilarious:

oi så snåle :wideyed: jeg har brukt 5 av de siden fredag og alle har blitt kjempe positive. Men nå er nok jeg litt lengre på veg enn normalt da folk begynner å teste :shy: for har hørt normal sine strimler ikke er så gode før langt ut i svangerskapet:shy: )jeg fikk 3+ på akkurat samme urin, profilbilde mitt er tre tester fra samme urin med normal tester og digital:)
Så bra du har gode erfaringer, da er de ikke bare søppel da :angelic: Var litt rask. Har tre igjen, så tok en i dag og, og den fungerte veldig fint og viste stigning siden forigårs:) Såå jeg må vel moderere meg til å si at de delvis fungerer. Bruker opp de jeg har nå kun i påvente av digitale i posten:angelic:
DB9E6E10-99B7-40C3-8FA5-B39DECB4C5FD.jpeg
 
Når yngste ble 1,5 og eldre skjønte jeg utrykket. Før det var det jo ikke noe problem og jeg skjønte ikke hvor det kom ifra.:smiley-angelic006
Men når du henter i barnehagen og de ikke vil hjem, da er det som 10 noen ganger. Får kledd på en, må løpe og finne den andre som har gjemt seg. Finner den, men da har den første kledd av seg igjen ... bare som et eksempel. Men stort sett er det bare kos at de er mer enn 1.
Det tenker jeg vi skal overleve :D Jeg har høy stress-toleranse, og klarer å se positivt på ting, tror jeg kommer langt med det med mine kids. Så ennå lever jeg i troen på at detta går bra :D
 
Det tenker jeg vi skal overleve :D Jeg har høy stress-toleranse, og klarer å se positivt på ting, tror jeg kommer langt med det med mine kids. Så ennå lever jeg i troen på at detta går bra :D
Jeg har også høy stress toleranse, men ikke med ungene :oops:
 
Fikk 3+ idag 5+2, så nå er testinga ferdig og nå skal det kun nytes :love7
B3CB4C10-8312-43FB-BB5F-3AC3FC8C0284.jpeg
 
Back
Topp