Testene våres ❣️

Jeg kom inn fra sida og så dette bildet hvor det ser ut som det står "ikke gravid", holdt på å gå i golvet. Men det stod jaggu 2-3 i dag 3+6
 

Vedlegg

  • EAD397B3-74A7-481F-8898-99D5A4115BFD.jpeg
    EAD397B3-74A7-481F-8898-99D5A4115BFD.jpeg
    723,4 KB · Visninger: 72
Jeg blir med!! Da er jeg 4+5.. så er jo en fare for samme resultat som idag!:hilarious::hilarious:
Er du forresten på FB gruppa? Termin November 2022.

Kan hende det er for tidlig for meg og:bag:
Jeg avventer litt med fb gruppa, ønsker å komme litt lengre først, er fortsatt redd jeg skal miste selv om det kjennes helt anerledes ut denne gangen :rolleyes:
 
Wæææ! Den vinkelen er ikke morsom!:wideyed::hilarious::wacky:

samme som meg!! Jeg fikk også 2-3 idag 3+6:happy:
Herlig! Keg ble faktisk litt overrasket, trodde jeg skulle få 1-2. Men den seieren tar jeg. Strimlene øker også. Siden jeg ikke har no særlig symptomer enda er det godt å få det bekreftet at man faktisk er gravid.
 
Herlig! Keg ble faktisk litt overrasket, trodde jeg skulle få 1-2. Men den seieren tar jeg. Strimlene øker også. Siden jeg ikke har no særlig symptomer enda er det godt å få det bekreftet at man faktisk er gravid.
Helt enig! :happy:
Nå får vi slappe av og ta dag for dag fremover å satse på vi går helt i mål;):happy:
 
Helt enig! :happy:
Nå får vi slappe av og ta dag for dag fremover å satse på vi går helt i mål;):happy:
Jepp. Blir ny digital om en ukes tid.

Jeg må snart begynne å forberede meg på å begynne på jobb igjen 1. april, etter mammaperm. Så nå skal siste tida nytes med guttungen.
 
Dagens tester, 10 dpo. Begynner å tro at det kan gå hele veien denne gangen :Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-380297546.jpg
    Snapchat-380297546.jpg
    1,6 MB · Visninger: 52
Er bare nødt å spørre. Hvordan ser denne stigningen ut på 3 dager? Øverste test er først og fra fredag. Midterste fra igår og nederste idag. De 2 første er tatt på ettermiddag. Den fra idag er tatt i formiddag. Så skal ta en senere idag og.


20220306_123816.jpg
 
Er bare nødt å spørre. Hvordan ser denne stigningen ut på 3 dager? Øverste test er først og fra fredag. Midterste fra igår og nederste idag. De 2 første er tatt på ettermiddag. Den fra idag er tatt i formiddag. Så skal ta en senere idag og.


Vis vedlegget 378657
HCG skal jo doble seg ila. 48 timer, og hvis du tar den første testen og sammenligner med den siste ser du jo god økning :) min erfaring er at det er lett å se seg «blind» på strekene om man sammenligner hver dag, men hvis man sammenligner annen hver dag er det enklere å se økning ;)
 
HCG skal jo doble seg ila. 48 timer, og hvis du tar den første testen og sammenligner med den siste ser du jo god økning :) min erfaring er at det er lett å se seg «blind» på strekene om man sammenligner hver dag, men hvis man sammenligner annen hver dag er det enklere å se økning ;)

Er sant det du sier. Og jeg er så klar over det, men blir tullete redd for at det samme skal skje nå som sist. Men ser jo at det er fin økning på 48 timer. Takk:happy:
 
Jepp. Blir ny digital om en ukes tid.

Jeg må snart begynne å forberede meg på å begynne på jobb igjen 1. april, etter mammaperm. Så nå skal siste tida nytes med guttungen.
Oioioi!! Blir to tette dette da
:happy::Heartred

Kommer til å få mye glede av hverandre :love7:notworthy

har du fler enn én fra før. ?:Heartred
 
Her er mine Til nå..:hilarious:
Fra 9dpo øverst til 13dpo på digital :happy:
Venter en uke og håper på 3+!!:nailbiting:7751843C-DD36-46A0-8BDF-CD7EB2E84807.jpeg
 
Oioioi!! Blir to tette dette da
:happy::Heartred

Kommer til å få mye glede av hverandre :love7:notworthy

har du fler enn én fra før. ?:Heartred
Ja det blir 2 mnd unna 2 år imellom, men 1 skoleårskull forskjell. Vi ville gjerne ha de tett så de kan få glede av hverandre.

Nei vi har bare 1 åringen fra før begge to :D

Hvordan forhold har 9 og 12 åringen din?
 
Jepp. Blir ny digital om en ukes tid.

Jeg må snart begynne å forberede meg på å begynne på jobb igjen 1. april, etter mammaperm. Så nå skal siste tida nytes med guttungen.

To tette på deg også da:happy: Blir 1 år og 4 mnd mellom mine:happy:Jeg er veldig spent på hvor travelt det vil bli med to små, synes det er i overkant hektisk nå:hilarious:

Jeg har også akkurat kommet tilbake til jobb. Veldig rart å gå fra minien om morgenen, men han blir så hoppende glad når jeg kommer hjem så det gleder jeg meg til hver dag:Heartpink

Håper de får masse glede av hverandre:Heartpink
 
Ja det blir 2 mnd unna 2 år imellom, men 1 skoleårskull forskjell. Vi ville gjerne ha de tett så de kan få glede av hverandre.

Nei vi har bare 1 åringen fra før begge to :D

Hvordan forhold har 9 og 12 åringen din?
Koselig med to tette :happy:

gutta er gode venner og ikke de:hilarious::hilarious:

jeg tror ikke de hadde vært så nære hverandre, hadde det ikke vært for at de er samme kjønn, eldste har adhd og litt «barnslig» for alderen, minste er litt «voksen» for alderen :p:D

men alt i alt har jeg to veldig fine og omsorgsfulle gutter som er mye sammen og har det hyggelig;) alderen jevner seg jo ler etterhvert også:Heartblue:Heartblue
 
To tette på deg også da:happy: Blir 1 år og 4 mnd mellom mine:happy:Jeg er veldig spent på hvor travelt det vil bli med to små, synes det er i overkant hektisk nå:hilarious:

Jeg har også akkurat kommet tilbake til jobb. Veldig rart å gå fra minien om morgenen, men han blir så hoppende glad når jeg kommer hjem så det gleder jeg meg til hver dag:Heartpink

Håper de får masse glede av hverandre:Heartpink
Så spennende med to så tette. Min er egentlig ganske behagelig så han sliter meg ikke ut (enda). Tror ikke vi hadde begynt å prøve på en til hvis det ikke var for at vi faktisk får hvile litt innimellom.

Jeg har hørt at 1 er 1, og 2 er 10 når det gjelder barn. Så det blir veldig spennende å se hvor hektisk det blir. Skjønner så godt at det er rart å gå fra om morgenen.
 
Back
Topp