Testene våres ❣️

Hei :)
Sniker. Fikk nr. 2 i juni 21, og jeg er overhodet ikke enig i at 1 er 1, og 2 er 10 (foreløpig iallfall:hilarious:). har en på 3 år som har kommet i den såkalte trassalderen. Han alene føles som 10 inni mellom når han enkelte ganger har sine utbrudd. Men kommer veldig an på ungene tenker nå jeg, er du vant med en rolig unge og så får en bebis med kolikk vil tro det kan føles ut som flere enn 2. :smiley-ashamed004 Her var den største overgangen fra 0 til 1, da er en låst på kveldene og må alltid ha med seg en unge inn på butikken og alt det der uansett :p Så lurer veldig på hvem som har «funnet på» dette utrykket. Har hørt det før jeg også, men tenkt at det hørtes da voldsomt ut. :smiley-ashamed004
Det er godt å høre den andre siden av skalaen også. Nei hvem som har sagt dette kan jeg faktisk ikke svare på, mulig det bare er et uttrykk.

Jeg er en av de som har fått en rolig unge nummer en som aldri har gjort noen situasjoner vanskelig (han tok pupp og godtok å slutte, liker å kjøre bil, sovner i vogna osv). Så jeg er spent på hvordan nestemann blir. Jeg tenker jo at det kan jo bare bli verre, hehe.
 
Det er godt å høre den andre siden av skalaen også. Nei hvem som har sagt dette kan jeg faktisk ikke svare på, mulig det bare er et uttrykk.

Jeg er en av de som har fått en rolig unge nummer en som aldri har gjort noen situasjoner vanskelig (han tok pupp og godtok å slutte, liker å kjøre bil, sovner i vogna osv). Så jeg er spent på hvordan nestemann blir. Jeg tenker jo at det kan jo bare bli verre, hehe.
Hehe, skjønner virkelig den! Vi var også veldig heldig med nr. 1, og tenkte at «får vi 1 til blir det kolikk», men nr. 2 var ENNÅ roligere igjen, så det er en drøm :angelic: Nyter hvert sekund! Og det er veldig godt at nr. 2 er rolig og «snill» nå når nr. 1 har kommet i «trassalderen» :hilarious:
 
Hehe, skjønner virkelig den! Vi var også veldig heldig med nr. 1, og tenkte at «får vi 1 til blir det kolikk», men nr. 2 var ENNÅ roligere igjen, så det er en drøm :angelic: Nyter hvert sekund! Og det er veldig godt at nr. 2 er rolig og «snill» nå når nr. 1 har kommet i «trassalderen» :hilarious:
Wow! Så det går faktisk an ja :p

Det hørtes veldig deilig ut :)
 
16470584436371583527578605674452.jpg Kjenner jeg blir helt motløs... hadde håpet å ta en digital I dag for å se 3+. Men så er vanlig test svakere...... kjenner ikke at jeg orker
 
Hei :)
Sniker. Fikk nr. 2 i juni 21, og jeg er overhodet ikke enig i at 1 er 1, og 2 er 10 (foreløpig iallfall:hilarious:). Har en på 3 år som har kommet i den såkalte trassalderen. Han alene føles som 10 inni mellom når han enkelte ganger har sine utbrudd. Men kommer veldig an på ungene tenker nå jeg, er du vant med en rolig unge og så får en bebis med kolikk vil tro det kan føles ut som flere enn 2. :smiley-ashamed004 Her var den største overgangen fra 0 til 1, da er en låst på kveldene og må alltid ha med seg en unge inn på butikken og alt det der uansett :p Så lurer veldig på hvem som har «funnet på» dette utrykket. Har hørt det før jeg også, men tenkt at det hørtes da voldsomt ut. :smiley-ashamed004
Når yngste ble 1,5 og eldre skjønte jeg utrykket. Før det var det jo ikke noe problem og jeg skjønte ikke hvor det kom ifra.:smiley-angelic006
Men når du henter i barnehagen og de ikke vil hjem, da er det som 10 noen ganger. Får kledd på en, må løpe og finne den andre som har gjemt seg. Finner den, men da har den første kledd av seg igjen ... bare som et eksempel. Men stort sett er det bare kos at de er mer enn 1.
 
Hipp hurra! Da kan du slappe av fremover ❤️
Jaaa!! Jeg er sååå glad nå!! :happy::Heartred
Jeg er enten 4+5 eller 4+6. vil kanskje heller tro sist nevnte da:love7:notworthy
Nå skal jeg ikke teste mer! Symptomer er der til den høyeste grad også, så jeg har virkelig trua denne gangeb:Heartred Tusentakk!!

Ps; er du på november på fb?:love7
 
Jeg syns ikke de blir svakere jeg :happy::Heartred
Er du redd for at det er noe galt? husk at stigningen kan variere på testene! Er disse fra normal?
Hadde jeg hatt en digital, hadde jeg tatt en hadde jeg vært deg:love7:notworthy
Jeg har mistet før, først sa i uke 6, så ma i uke 10 (sluttet å vokse i uke 6) og en kjemisk. Så jeg har en en voldsom angst for at det går galt igjen. Har hatt sterke symptomer og kjente at de forsvant litt etter jeg så den siste testen. Fra normal..... kanskje jeg skal ta en digital I morgen. Er ca 4+6 i dag
 
Jaaa!! Jeg er sååå glad nå!! :happy::Heartred
Jeg er enten 4+5 eller 4+6. vil kanskje heller tro sist nevnte da:love7:notworthy
Nå skal jeg ikke teste mer! Symptomer er der til den høyeste grad også, så jeg har virkelig trua denne gangeb:Heartred Tusentakk!!

Ps; er du på november på fb?:love7

Forstår deg så godt!! Deilig å være ferdig med testing :joyful: nå skal vi holde hele veien❤️

Nei, var den og ja, har du linken? :rolleyes:
 
Jeg synes det ser ut som at den siste testen er defekt. Siden fargestoffet er ujevnt i testvinduet. Den er mørk nederst og blir lysere oppover, mens de andre testene ikke ser sånn ut.
Håper det, men kjenner altså at motet ikke er på topp. Skal dra å kjøpe en digital ukesindikator for i morgen tidlig.
 
Håper det, men kjenner altså at motet ikke er på topp. Skal dra å kjøpe en digital ukesindikator for i morgen tidlig.

Kjenner igjen følelsen. Krysser alt for deg. Tror det skal gå bra:Heartred
 
Back
Topp