Testene våres✨

Heihei! Jeg har noen spørsmål. Vi mistet sønnen vår i oktober (22+2), og nå har jo frykten for alt kommet.. Det er 15 dager siden samleie som førte til graviditet, hvor sent kan man ha utslag på tester for kjemisk graviditet? Kan man ha kjemisk graviditet selv om man har hcg på 105 (12 dager etter samleie)? Jeg har oppdaget noen få dråper med blod, og er livredd.. Vet at dette er normalt, men kan det være festeblødningen?

Vet ikke helt om det gir svar på det du lurer på, men jeg hadde hcg på 127 på 14 dpo da jeg hadde kjemisk, så økte den bittelitt til før det snudde. 102 på 12 dpo er jo egentlig ganske høyt, men det betyr ikke nødvendigvis suksess da.. :sorry: Skal du tilbake og måle hcg enda en gang? Blødninger kan jo være helt normalt! Krysser fingrene for deg!!

Grensa for kjemisk graviditet går på 5+0, altså må du blø og testene må bli svake før 5+0, for at det skal regnes som kjemisk. Etter det blir det SA/MA.
Mulig du har skjøre slimhinner og helt normalt med noen dråper blod. Håper alt går godt for dere denne gangen og at dere får ta med dere en frisk liten baby hjem i september ❤️
Jeg er liksom 5+5 nå, men kun 15 dager siden unnfangelse. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det er mye kluss i syklusen pga fødselen. Sånn som gir mening for meg er at jeg ligger to uker bak utviklingen av fosteret. Krysser fingrene denne gangen for at vi kommer i mål :Heartred

Vet ikke helt om det gir svar på det du lurer på, men jeg hadde hcg på 127 på 14 dpo da jeg hadde kjemisk, så økte den bittelitt til før det snudde. 102 på 12 dpo er jo egentlig ganske høyt, men det betyr ikke nødvendigvis suksess da.. :sorry: Skal du tilbake og måle hcg enda en gang? Blødninger kan jo være helt normalt! Krysser fingrene for deg!!
Har ikke fått noen time til å måle hcg igjen, men jeg tar tester hjemme. De er myye sterkere enn det de var om mandag som var da jeg tok blodprøve. Hadde masse blødninger ved forrige svangerskap, og det var visst også helt normalt. Jeg er ikke veldig bekymret, men begynner jo å tenke litt..

Jeg er liksom 5+5 nå, men kun 15 dager siden unnfangelse. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det er mye kluss i syklusen pga fødselen. Sånn som gir mening for meg er at jeg ligger to uker bak utviklingen av fosteret. Krysser fingrene denne gangen for at vi kommer i mål :Heartred
Skjønner ❤️ da flyttes du nok en ukes tid tilbake når du tar ultralyd etterhvert. Hvilke apper bruker du? Hvis du legger inn unnfangelse/eggløsning, vil appen beregne termin mer nøyaktig og justere svangerskapets lengde mer riktig :love017

Skjønner ❤️ da flyttes du nok en ukes tid tilbake når du tar ultralyd etterhvert. Hvilke apper bruker du? Hvis du legger inn unnfangelse/eggløsning, vil appen beregne termin mer nøyaktig og justere svangerskapets lengde mer riktig :love017
Bruker denne, nørs, flo, libero, preglife og preggers. Ikke alle jeg bruker sånn veldig nøye, bruker nok libero og nørs mest. Skal se om det er mulig å legge inn unnfangelse i stedet :)

Er kommet til 13 dpo. 1 dag før IKM og testene imponerer meg ikke noe særlig. Det er for svak stigning til å være meg, dessverre. Legger med tester fra graviditeten i 2023, som viser hvordan mine tester pleier å se ut når det er et friskt svangerskap❤️

Screenshot_20250110_082114_Gallery.jpg

Screenshot_20250110_082109_Gallery.jpg

Idag:
20250110_063301.jpg

20250110_081125.jpg

Er kommet til 13 dpo. 1 dag før IKM og testene imponerer meg ikke noe særlig. Det er for svak stigning til å være meg, dessverre. Legger med tester fra graviditeten i 2023, som viser hvordan mine tester pleier å se ut når det er et friskt svangerskap❤️

Idag:
20250110_063301.jpg

20250110_081125.jpg

Jeg er så langt fra en ekspert man kommer, og du har så mye erfaring med dette - så eneste jeg kan si er at jeg håper dette er en liten luring slik som jeg hadde i mitt forrige svangerskap og at selv om det ikke ligner den stigningen du pleier å ha så er jo alle svangerskap forskjellige, så kanskje det rett å slett bare er litt svakere stigning denne gangen :Heartred Krysser fingrene for deg :Heartred

Test fra i går, 4+3/4+4 (litt usikker på om jeg har regnet riktig, hadde i hvert fall positiv eggløsningstest 21.12). Tatt med to dagers mellomrom, sier meg fornøyd med stigningen så langt og fortsetter å krysse fingrene:happy: :Heartred

Vedlegg

• IMG_1973.jpeg
    IMG_1973.jpeg
    832,3 KB · Visninger: 18
Jeg er så langt fra en ekspert man kommer, og du har så mye erfaring med dette - så eneste jeg kan si er at jeg håper dette er en liten luring slik som jeg hadde i mitt forrige svangerskap og at selv om det ikke ligner den stigningen du pleier å ha så er jo alle svangerskap forskjellige, så kanskje det rett å slett bare er litt svakere stigning denne gangen :Heartred Krysser fingrene for deg :Heartred
Nåårh, så søt du er❤️ Og du har selvsagt helt rett, er bare det at jeg er vant med en hurtig og kjapp økning av hcg:angelic: Jeg håper du har rett:love017:smiley-angelic001

Idag:
20250110_063301.jpg

20250110_081125.jpg
Vet ikke om det hjelper men jeg hadde også dårlig stigning noen dager før det økte ordentlig❤️

Vet ikke om det hjelper men jeg hadde også dårlig stigning noen dager før det økte ordentlig❤️

Så god du er❤️ Joda, vet alle svangerskap ikke er like, men er forferdelig dårlig økning til å være meg. Men jeg kommer til å delta her inne inntil jeg begynner å blø iallefall❤️

Last edited:
Back
Topp