Testene våres✨

15 dpo, 4+2. Tenkte jeg skulle slutte å teste. Men jeg klarer liksom ikke slå meg til ro. :oops:

Vedlegg

• IMG_8382.jpeg
    IMG_8382.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 40
15 dpo, 4+2. Tenkte jeg skulle slutte å teste. Men jeg klarer liksom ikke slå meg til ro. :oops:
Jeg klarer ikke slutte jeg heller om det er noen trøst :laughing002 Når jeg får 3+ på digital daaa håper jeg at jeg kan få en ro.

Har og fått "teste mani "! Men lovet meg selv å slutte når jeg får 3+ som jeg skal vente med til søndag, siden jeg bare har en digital igjen.
I mellomtiden "koser" jeg meg med stripsa :hilarious:

16 dpo og 4+6 i dag
1000006891.jpg

14dpo: positiv på digital ultratidlig clearblue. Men strimmeltesten (MakeSure) viser en svaaak strek (med morgenurin). Er ikke denne altfor svak til hva den burde være…? Ser så mange her som har tydelige streker på dette tidspunktet. Har mistet 2 ganger tidligere, så en positiv test gjør meg ikke særlig glad lengre. Bare veldig nervøs..
Vis vedlegget 451972
Ikke så ulik min, og jeg har testet med noen dagers mellomrom etter det, og den ble sterkere og sterkere. Så prøv igjen i overmorgen : )

Ikke så ulik min, og jeg har testet med noen dagers mellomrom etter det, og den ble sterkere og sterkere. Så prøv igjen i overmorgen : )
Skal fortsette å teste <3 Er vel kanskje ikke helt ideelt å sammenligne seg med andre, merker jeg blir fort stresset når andre har DE strekene og mine såvidt synes på samme dpo-dag. Prøøver å beholde roen :)

5+0. Testen fra i går kveld øverst og fra i kveld nederst. Får sterkere tester på kveldstid.
1000010906.jpg

Skal fortsette å teste <3 Er vel kanskje ikke helt ideelt å sammenligne seg med andre, merker jeg blir fort stresset når andre har DE strekene og mine såvidt synes på samme dpo-dag. Prøøver å beholde roen :)

Det er vanskelig å ikke sammenligne tester, jeg gjør det selv hele tiden, selv om jeg er levende bevis på at det er dumt :)

I mitt andre svangerskap hadde jeg sterk blødning, som jeg trodde var mensen. Tok derfor første testen etter jeg begynte å kjenne symptomer. Testen jeg tok kan du se under, den ble tatt 18/19 dpo. Og er mye mye svakere enn de jeg hadde på 14dpo denne gangen. Men spira satt allikevel, og er en 16mnd gammel super frisk bulldoser av en unge ;)

1000006903.jpg

Det er vanskelig å ikke sammenligne tester, jeg gjør det selv hele tiden, selv om jeg er levende bevis på at det er dumt :)

I mitt andre svangerskap hadde jeg sterk blødning, som jeg trodde var mensen. Tok derfor første testen etter jeg begynte å kjenne symptomer. Testen jeg tok kan du se under, den ble tatt 18/19 dpo. Og er mye mye svakere enn de jeg hadde på 14dpo denne gangen. Men spira satt allikevel, og er en 16mnd gammel super frisk bulldoser av en unge ;)

Vis vedlegget 452146
Åå, ikke sant! Det var fint å se <3

Æ hadde første dag i siste menstruasjon 10 desember, Sku hatt mensen igår - men alt har vært så rart "der nede", og skjønne jo nu at det e fordi æ har blitt gravid vi har ikkje prøvd. Vi sku faktisk vente noen måneder for å få på plass noen få ting, telt dager og målt temp og tatt el test for å unngå "å treffe".. men etter uttak av spiral i oktober, så har syklusen min vært veldig rar.. fikk forresten aldri utslag på el test heller
Trur ikkje æ klare å ta detta helt innover mæ men veldig gledelig uansett om det ble noen måneder før tia❤️

Ifølge appene mine så e æ 4+3❤️

Vedlegg

• 20250108_113014.jpg
    20250108_113014.jpg
    733,8 KB · Visninger: 33
Æ hadde første dag i siste menstruasjon 10 desember, Sku hatt mensen igår - men alt har vært så rart "der nede", og skjønne jo nu at det e fordi æ har blitt gravid vi har ikkje prøvd. Vi sku faktisk vente noen måneder for å få på plass noen få ting, telt dager og målt temp og tatt el test for å unngå "å treffe".. men etter uttak av spiral i oktober, så har syklusen min vært veldig rar.. fikk forresten aldri utslag på el test heller
Trur ikkje æ klare å ta detta helt innover mæ men veldig gledelig uansett om det ble noen måneder før tia❤️

Ifølge appene mine så e æ 4+3❤️
Jeg også fikk aldri positiv el test. Jeg utsatte mensen i okt i 10 dager og etter det altså des fant jeg altså aldri ut når EL var. Rart det allikevel sitter her nå med positiv graviditets test

Jeg også fikk aldri positiv el test. Jeg utsatte mensen i okt i 10 dager og etter det altså des fant jeg altså aldri ut når EL var. Rart det allikevel sitter her nå med positiv graviditets test
ja, det e veldig merkelig æ sitt å telle i kalenderen som en gal. Sammenligne sykluser å alt æ nu. Gjort siden æ tok testen ista får ikkje ting til å stemme❤️

Er 12 dpo i dag. Tok test bare for sikkerhets skyld da jeg ikke hadde håpet etter en negativ 10 dpo. Ble veldig satt ut da det dukket opp strek men synes testene er veldig svake.:rolleyes: Er litt ekstra stresset etter jeg fikk MA i uke 10 i september. Så tørr ikke å tro helt på det enda:nailbiting:

første fra i kveld, den andre fra morgenen.

Vedlegg

• IMG_4938.jpeg
    IMG_4938.jpeg
    375 KB · Visninger: 44
  • IMG_4930.jpeg
    IMG_4930.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 45
Back
Topp