Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh takk! Håper det samme lykke rusen for alle andre som ønsker!Hurra, så fantastisk!
Jeg klarer ikke slutte jeg heller om det er noen trøst Når jeg får 3+ på digital daaa håper jeg at jeg kan få en ro.15 dpo, 4+2. Tenkte jeg skulle slutte å teste. Men jeg klarer liksom ikke slå meg til ro.
Ikke så ulik min, og jeg har testet med noen dagers mellomrom etter det, og den ble sterkere og sterkere. Så prøv igjen i overmorgen : )14dpo: positiv på digital ultratidlig clearblue. Men strimmeltesten (MakeSure) viser en svaaak strek (med morgenurin). Er ikke denne altfor svak til hva den burde være…? Ser så mange her som har tydelige streker på dette tidspunktet. Har mistet 2 ganger tidligere, så en positiv test gjør meg ikke særlig glad lengre. Bare veldig nervøs..
Vis vedlegget 451972
Skal fortsette å teste <3 Er vel kanskje ikke helt ideelt å sammenligne seg med andre, merker jeg blir fort stresset når andre har DE strekene og mine såvidt synes på samme dpo-dag. Prøøver å beholde roenIkke så ulik min, og jeg har testet med noen dagers mellomrom etter det, og den ble sterkere og sterkere. Så prøv igjen i overmorgen : )
Mine ser ganske likt også 5+0i dag.5+0. Testen fra i går kveld øverst og fra i kveld nederst. Får sterkere tester på kveldstid.
Vis vedlegget 452125
Skal fortsette å teste <3 Er vel kanskje ikke helt ideelt å sammenligne seg med andre, merker jeg blir fort stresset når andre har DE strekene og mine såvidt synes på samme dpo-dag. Prøøver å beholde roen
Åå, ikke sant! Det var fint å se <3Det er vanskelig å ikke sammenligne tester, jeg gjør det selv hele tiden, selv om jeg er levende bevis på at det er dumt
I mitt andre svangerskap hadde jeg sterk blødning, som jeg trodde var mensen. Tok derfor første testen etter jeg begynte å kjenne symptomer. Testen jeg tok kan du se under, den ble tatt 18/19 dpo. Og er mye mye svakere enn de jeg hadde på 14dpo denne gangen. Men spira satt allikevel, og er en 16mnd gammel super frisk bulldoser av en unge
Vis vedlegget 452146