Testene våres✨

Den nederste der tok jeg 4 +4, da hadde de holdt seg like i flere dager, mens jeg tenkte at de burde jo øke. De er forresten litt sterkere når de har tørket, så alle testene ser litt mørkere ut en hva de egentlig var.

Jeg har ikke prøvd strimmel siden da, så vet ikke hvordan de evt ser ut nå, men har heller ikke tenkt å prøve ☺️Vis vedlegget 451948
Ganske likt ser mine på rfsu tester men siste i dag kom streken ganske fort, men ikke så sterk heller. Er i 4+4 og.

Den nederste der tok jeg 4 +4, da hadde de holdt seg like i flere dager, mens jeg tenkte at de burde jo øke. De er forresten litt sterkere når de har tørket, så alle testene ser litt mørkere ut en hva de egentlig var.

Jeg har ikke prøvd strimmel siden da, så vet ikke hvordan de evt ser ut nå, men har heller ikke tenkt å prøve ☺️Vis vedlegget 451948
Ja de der er ganske lik mine nå:angelic: jeg er forbredt på at dette kanskje ikke går veien… men syns det er rart om det skal være en kjemisk, med plutselig reising i hcg etter mange dager. Å med reising i hcg har kvalme og ømme pupper kommet også:bored:

12, 13 og 14 dpo... 4+1 i dag. Håper det er tilfredsstillende øking. Er så redd for kjemisk/SA. Tipper jeg kommer til å teste frem til streken er like sterk som kontrollstrek :help

Vedlegg

• IMG_8375.jpeg
    IMG_8375.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 22
12, 13 og 14 dpo... 4+1 i dag. Håper det er tilfredsstillende øking. Er så redd for kjemisk/SA. Tipper jeg kommer til å teste frem til streken er like sterk som kontrollstrek :help
Synes det ser fint ut. Etterhvert er det enklere å sammenligne annenhver dag :happy:

IMG_2381.jpeg
Masket jo ut disse for en stund siden, men jeg har fortsatt 3-4 stk igjen, og det hender jeg får et innfall om at steken «kan» ha blitt svakere :meh: Det har den heldigvis ikke og jeg merker økt hcg i form av eskalerende kvalme, så det er godt og grusomt på samme tid :hilarious:

14dpo: positiv på digital ultratidlig clearblue. Men strimmeltesten (MakeSure) viser en svaaak strek (med morgenurin). Er ikke denne altfor svak til hva den burde være…? Ser så mange her som har tydelige streker på dette tidspunktet. Har mistet 2 ganger tidligere, så en positiv test gjør meg ikke særlig glad lengre. Bare veldig nervøs..
IMG_4825.jpeg

14dpo: positiv på digital ultratidlig clearblue. Men strimmeltesten (MakeSure) viser en svaaak strek (med morgenurin). Er ikke denne altfor svak til hva den burde være…? Ser så mange her som har tydelige streker på dette tidspunktet. Har mistet 2 ganger tidligere, så en positiv test gjør meg ikke særlig glad lengre. Bare veldig nervøs..
Vis vedlegget 451972
Make sure sine tester som har batch nr som slutter på 32 har lite fargestoff

Aah, det er 61 jeg har. Skal få tatt en annen type i morgen.. Takk for svar.
Ja, gjør det! :Heartred Har prøvd flere på samme urin, og de viser litt forskjellig også. Så ikke helt til å bli klok på. Hatt veldig sterke tester både på digital og andre, men Makesure har ikke vært helt etter norm, selv om jeg ser økning innimellom.
Håper spiren sitter helt til termin! :Heartred
Har hatt et par selv, så kjenner meg veldig igjen at det er vanskelig å glede seg.

Back
Topp