Testene våres✨

Hei,
Jeg har veldig korte sykluser men fikk denne testen 25. desember, hvor jeg var 3 +1. Eggløsning var etter mine beregninger 11/12 desember :)
Hei og gratulerer :happy: Denne streken er altfor sterk til at du kun var 3+1 når du tok den. Kan du ha blitt gravid på forrige syklus? Vi hadde ei til med samme sterke test for noen dager siden, hun trodde hun var 3+2 med kort syklus, viste seg å være 6+ noe og gravid fra forrige syklus. Hun blødde og trodde hun hadde tr som normalt. Er det en sjanse for at du er lenger på vei enn du tror?

Tusen takk Ari Ja, er den ikke litt for sterk? Jeg hadde IVF-forsøk på forrige syklus, og fikk HCG på 19 på testdag. Lege konkluderte med kjemisk graviditet, så jeg blir veldig overrasket dersom jeg ble gravid forrige syklus. Skal sjekke hos legen på mandag, så det blir spennende!

Tusen takk Ari Ja, er den ikke litt for sterk? Jeg hadde IVF-forsøk på forrige syklus, og fikk HCG på 19 på testdag. Lege konkluderte med kjemisk graviditet, så jeg blir veldig overrasket dersom jeg ble gravid forrige syklus. Skal sjekke hos legen på mandag, så det blir spennende!
Oi! Da tror jeg rett og slett legen din har tatt feil :wideyed: Men ble det bare tatt én prøve, tok de ikke flere for å måle stigning over flere dager? Når jeg testa positivt 3+2 med forrige baby, var det kun jeg som så streken, til og med heiagjengen her på forumet hadde lunken entusiasme :laughing002 3+3 kunne andre se streken også :happy:

Shit:dance008 jeg fikk full blødning samme dag som testen kom tilbake, så jeg anså det ikke som nødvendig å teste hcg-nivået ytterligere (det gjorde heller ikke legen). Ouff da, og jeg som har kost meg med både alkohol og snus etter et mislykket forsøk. Det var ikke så lurt kanskje.

Shit:dance008 jeg fikk full blødning samme dag som testen kom tilbake, så jeg anså det ikke som nødvendig å teste hcg-nivået ytterligere (det gjorde heller ikke legen). Ouff da, og jeg som har kost meg med både alkohol og snus etter et mislykket forsøk. Det var ikke så lurt kanskje.
Tror ikke du skal klandre deg selv for det, det er mange som ikke vet at de er gravide og derfor drikker og inntar nikotin, og så går det helt fint likevel ❤️ ville bedt legen om å ta en ny hcg prøve. Det blir spennende å høre hva du finner ut :love017

Med min nr 2 fikk jeg og en blødning som var akkurat som mensen. Så koste meg og gjennom jul og nyttår med drikke og snus uten å vite jeg var gravid! Sterkere unge enn min nr 2 skal du lete lenge etter;) Så jeg ville ikke bekymret meg når du fortsatt er såpass tidlig og du ikke viste :)

Den ene tatt på kvelden og den andre med morgen urin. Like svakt på begge. 1 dag ikm.

Vedlegg

• 20250103_060219.jpg
    20250103_060219.jpg
    698,8 KB · Visninger: 24
  • 20250102_151926.jpg
    20250102_151926.jpg
    865,8 KB · Visninger: 24
Den ene tatt på kvelden og den andre med morgen urin. Like svakt på begge. 1 dag ikm.
Syntes da det er en fin strek jeg da:happy: Du får teste med litt større tidsmellomrom så ser du bedre forskjellig❤️ Hvis du ser oppover i tråden så hadde jeg ganske svak test over 4 dager, ingen stigning. Men så plutselig tok det seg opp!

Alle tidlig testene sier jo jeg er gravid, men clearblue ukes indikator sier ikke gravid? hva kommer det av?fant det ut i går forresten, og mensen er vel ikke før i morgen/mandag, kan det bare være at jeg har for lite hcg enda?IMG_0543.jpeg

Man blir jo helt tullete opphengt i testene... her er min 11 dpo kveld og 12 dpo morgen. Håper det er tilfredsstillende øking. Kjøpte 25 pk med tester i går, så blir vel en til i ettermiddag :laughing002 IMG_8287.jpeg

Alle tidlig testene sier jo jeg er gravid, men clearblue ukes indikator sier ikke gravid? hva kommer det av?fant det ut i går forresten, og mensen er vel ikke før i morgen/mandag, kan det bare være at jeg har for lite hcg enda?Vis vedlegget 451846

Den digitale krever med hcg som du sier, vent noen dager og prøv igjen! :joyful:

Man blir jo helt tullete opphengt i testene... her er min 11 dpo kveld og 12 dpo morgen. Håper det er tilfredsstillende øking. Kjøpte 25 pk med tester i går, så blir vel en til i ettermiddag :laughing002 Vis vedlegget 451847

Ser bra ut dette!Mange tester sterkest på kvelden, du får ta en i kveld og oppdatere oss! :love017

Alle tidlig testene sier jo jeg er gravid, men clearblue ukes indikator sier ikke gravid? hva kommer det av?fant det ut i går forresten, og mensen er vel ikke før i morgen/mandag, kan det bare være at jeg har for lite hcg enda?Vis vedlegget 451846
Clearblue ultratidlig skal være mer sensitiv i følge produsenten selv, så det er sikkert for lavt enda:love2

Blir så glad når streken blir tydeligere:talk017 13/14 dpo i dag:love017

Er 13/14 dpo selv i dag, og ble så glad når jeg så din for vi har veldig lik styrke :D Vært litt bekymret for at min kanskje var litt svak for 13 dpo- men ser nå at vi nok begge er spot on :smiley-bounce012

1000006607.jpg

Back
Topp