Testene våres✨

Hmm, streken er veldig tynn, det skal den ikke være. Og så skal det heller ikke være mulig å få strek 5 dpo, da må du hatt EL tidligere, kan det være tilfellet? :confused004 Men rart med strek på to ulike tester hvis det ikke er noe, den testen er ikke av de mest sensitive heller. Tror du må fortsette å teste, eventuelt prøv et annet merke om du har anledning? ❤️
Har ikke andre tester. Men har bestilt nye, så får vel ikke testet før om noen dager igjen, til min store frustrasjon Har brukt av samme tester før og har ikke fått noen strek tidligere prøveperiode. Men nå plutselig 2 dager på rad, slik svak strek. Fikk positiv eggløsningstest den 25. Og gikk ned til svak strek bare noen timer etter. Så hadde kansje eggløsning denne dagen da? Men er vel fortsatt bare 4 eller 5 dpo da? Hvordan regner dere dpo egentlig?

Er det dårlig tegn at testene ikke blir sterkere tror dere? Disse er fra de tre siste dagene. Skal kjøpe en digital i dag og se. For den var 1-2 forrige uke og bør være 2-3 denne uken iallfall. Men kjenner jeg blir nervøs. Hadde MA i okt i fjor. Men da var jo testene veldig veldig svake. Men begynte i går og tenke at siden jeg var 5+1 og hjerte skulle begynne å slå så fikk jeg flashback fra MA i fjor at hjerte ikke slo. Så blir en lang uke før ul 7/1

Vedlegg

• IMG_0217.jpeg
    IMG_0217.jpeg
    1.012,4 KB · Visninger: 41
Er det dårlig tegn at testene ikke blir sterkere tror dere? Disse er fra de tre siste dagene. Skal kjøpe en digital i dag og se. For den var 1-2 forrige uke og bør være 2-3 denne uken iallfall. Men kjenner jeg blir nervøs. Hadde MA i okt i fjor. Men da var jo testene veldig veldig svake. Men begynte i går og tenke at siden jeg var 5+1 og hjerte skulle begynne å slå så fikk jeg flashback fra MA i fjor at hjerte ikke slo. Så blir en lang uke før ul 7/1
Jeg tror ikke det. :Heartred Testene ser jo ganske sterke ut, det er ikke alle som slår ut som dye stealer.
Hatt MA et par ganger, og da mistet jeg alle symptomer på dagen. Brystene var brått borte.

Har ikke andre tester. Men har bestilt nye, så får vel ikke testet før om noen dager igjen, til min store frustrasjon Har brukt av samme tester før og har ikke fått noen strek tidligere prøveperiode. Men nå plutselig 2 dager på rad, slik svak strek. Fikk positiv eggløsningstest den 25. Og gikk ned til svak strek bare noen timer etter. Så hadde kansje eggløsning denne dagen da? Men er vel fortsatt bare 4 eller 5 dpo da? Hvordan regner dere dpo egentlig?
Post og spør i denne tråden også, der er det mange kloke hoder som kan ha innspill :happy:

Da ville jeg tatt utgangspunkt i el den 26, ergo 4 dpo i dag! :joyful: Med mindre du hadde eggløsningssmerter tidligere. Så vil tro testene kanskje er defekte? Har ikke hørt om noen som har fått så positiv test 4/5 dpo før:wideyed: Syns de var litt tynne også kanskje.. spennende å se når du får de nye testene dine da!

Når man tar den ukes graviditetstesten. Får man da vite akkurat når eggløsning var? Si jeg tar en ny på onsdag torsdag siden den viser 2-3 nå. Og den har økt til 3+. Da hadde jeg evt eggløsning for tre uker siden? Denne måneden hadde jeg ingen symptomer på eggløsning. Så var sikker at jeg ikke hadde det denne måneden her

Når man tar den ukes graviditetstesten. Får man da vite akkurat når eggløsning var? Si jeg tar en ny på onsdag torsdag siden den viser 2-3 nå. Og den har økt til 3+. Da hadde jeg evt eggløsning for tre uker siden? Denne måneden hadde jeg ingen symptomer på eggløsning. Så var sikker at jeg ikke hadde det denne måneden her
Det kan variere etter hvor mye HCG du produserer, så det er vel ikke 100%, men noe i duren kanskje?:oops:
Noen nevner at de ikke er helt stabile på antall uker generelt, så vanskelig å bli helt klok.

Er det flere som opplever at Makesure gir litt rare farger og streker for tiden? Ikke opplevd det sist svangerskap, så det skaper jo en kanskje unødvendig usikkerhet :confused:

5+3 i dag. Første vanlig test altså ikke den tidlig graviditets test. Trodde den skulle være sterkere. Men min gyn sa det fortsatt er tidlig. Andre som har vanlig test fra 5+3 som kan legge ved bilde av testen?dette er ragu test

Vedlegg

• IMG_0223.jpeg
    IMG_0223.jpeg
    775,7 KB · Visninger: 13
5+3 i dag. Første vanlig test altså ikke den tidlig graviditets test. Trodde den skulle være sterkere. Men min gyn sa det fortsatt er tidlig. Andre som har vanlig test fra 5+3 som kan legge ved bilde av testen?dette er ragu test
RFSU sine blir ikke like sterke som andre, f.eks. babyplan eller makesure strimler (av god batch). Synes ikke du skal bekymre deg :happy:

Har hørt at rfsu slår ut sent/har lite fargestoff! Hvis det er den typen?! Så du burde ikke bekymre deg så lenge det er stigning på testene dine! :joyful:
Men dette er min fra 5+1, vanlig test! Tror babyplan er ganske sensitive selv om den også er 25mlu1000016065.jpg

Last edited:
Vil tro du er 4+noe ut i fra den digitale :happy: kan det stemme? Med mindre det er flere enn én spire :love017
Ja, i følge siste mens er jeg ikke mer enn 3+3 i dag, men har plusset på et par, da jeg umulig kan ha testet positiv så tidlig. Vi får se :hilarious:

Back
Topp