Testene våres✨

Hei alle, tror dere disse er "falsk" positiv siden det er bare en liten strek der?
Ser litt tørr ut, har du bilde av at den er våt? Men det er jo strek på to tester, så tror det kan være babystrek :love7

Nå tror jeg ikke det er så mye vits i å teste mer :smiley-ashamed004 glemte å ta bilde av FRER testen, den var så sterk dye-stealer at kontrollstreken var skikkelig svak :laughing002
IMG_2326.jpegIMG_2333.jpeg

Testen som er øverst ble tatt 5 min før jeg tok bildet, så den er fortsatt våt. Den nederste ble tatt igår tidlig. Ble mer strek i dag, er de ikke slik i starten? Eller betyr det at det er feil på begge disse testene? Er nemlig bare 5 dpo i dag

Testetrangen gir seg ikke helt, men unngår å bruke pinnene hver dag. Har lyst å prøve en digital igjen snart da.:smiley-ashamed005
Er vel nå 9-11 dpo.
Disse fra makesure er svakere enn vidi sine, men øker ganske greit likevel. :happy:

Vedlegg

• IMG_3505.jpeg
    IMG_3505.jpeg
    206,1 KB · Visninger: 31
Testen som er øverst ble tatt 5 min før jeg tok bildet, så den er fortsatt våt. Den nederste ble tatt igår tidlig. Ble mer strek i dag, er de ikke slik i starten? Eller betyr det at det er feil på begge disse testene? Er nemlig bare 5 dpo i dag
Hmm, streken er veldig tynn, det skal den ikke være. Og så skal det heller ikke være mulig å få strek 5 dpo, da må du hatt EL tidligere, kan det være tilfellet? :confused004 Men rart med strek på to ulike tester hvis det ikke er noe, den testen er ikke av de mest sensitive heller. Tror du må fortsette å teste, eventuelt prøv et annet merke om du har anledning? ❤️

Back
Topp