Det er den jeg også har i fra ser jeg nå. Da er det ingen tvil om at det er en dårlig batchLOT nummer sluttet på 061. Fant ikke noe som het Batch..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den jeg også har i fra ser jeg nå. Da er det ingen tvil om at det er en dårlig batchLOT nummer sluttet på 061. Fant ikke noe som het Batch..
Åh takk som sjekket!Det er den jeg også har i fra ser jeg nå. Da er det ingen tvil om at det er en dårlig batch
3. her på under 1 år. Skjønner hvordan det føles11/12 dpo (tror jeg). 4 graviditeten siden juli i år. Klarer ikke å glede meg da høstens historikk tilsier noe annet
Krysser fingrene for oss <33. her på under 1 år. Skjønner hvordan det føles
Dette er min 5. i år..Føler med deg11/12 dpo (tror jeg). 4 graviditeten siden juli i år. Klarer ikke å glede meg da høstens historikk tilsier noe annet
Ser litt tørr ut, har du bilde av at den er våt? Men det er jo strek på to tester, så tror det kan være babystrekHei alle, tror dere disse er "falsk" positiv siden det er bare en liten strek der?
4+4Hvor langt på vei var dere når dere fikk 3+ på CB?
Hvilke dpo er testene på bildet tatt?Testetrangen gir seg ikke helt, men unngår å bruke pinnene hver dag. Har lyst å prøve en digital igjen snart da.
Er vel nå 9-11 dpo.
Disse fra makesure er svakere enn vidi sine, men øker ganske greit likevel.
Hvor langt på vei var dere når dere fikk 3+ på CB?
Usikkert. I følge vanlig syklus 6,7,8,9 dpo men mer nærliggende å tro at eggløsning var 19/12, slik at det blir 8,9,10 og 11 dpoHvilke dpo er testene på bildet tatt?
Hmm, streken er veldig tynn, det skal den ikke være. Og så skal det heller ikke være mulig å få strek 5 dpo, da må du hatt EL tidligere, kan det være tilfellet? Men rart med strek på to ulike tester hvis det ikke er noe, den testen er ikke av de mest sensitive heller. Tror du må fortsette å teste, eventuelt prøv et annet merke om du har anledning?Testen som er øverst ble tatt 5 min før jeg tok bildet, så den er fortsatt våt. Den nederste ble tatt igår tidlig. Ble mer strek i dag, er de ikke slik i starten? Eller betyr det at det er feil på begge disse testene? Er nemlig bare 5 dpo i dag