Testene våres✨

Ja, i følge siste mens er jeg ikke mer enn 3+3 i dag, men har plusset på et par, da jeg umulig kan ha testet positiv så tidlig. Vi får se :hilarious:
Oi, tidlig eggløsning på deg da?

Usikker, men tror det. La ikke helt merke til eggløsning. Hadde noen tegn, men vanligvis er det åpenbart.:oops: Klokken min måler temp, men har jobbet noe natt, så ikke noe klart svar å spore der. :dead:
Blir spennende å se på UL etterhvert :happy:

Når viste det at dere var 3+? Jeg tok en test mandag som viste 2-3 og testen i dag viste også 2-3. får mer og mer følelse på at jeg har en MA igjen har alle symptomer enda. Bortsett fra at jeg bare er kvalm da jeg våkner. Ikke som forrige uke der kvalmebøgen kom og det var det jeg mistet først forrige MA.

Når viste det at dere var 3+? Jeg tok en test mandag som viste 2-3 og testen i dag viste også 2-3. får mer og mer følelse på at jeg har en MA igjen har alle symptomer enda. Bortsett fra at jeg bare er kvalm da jeg våkner. Ikke som forrige uke der kvalmebøgen kom og det var det jeg mistet først forrige MA.
5+0 her denne gangen.

5+0

Hei ok. 5+5 i dag og den viste fortsatt 2-3. har på følelsen at dette ikke går veien denne gangen heller. Strimmel Testene er fortsatt sterke. Eller varierende. Rsfu og den fra normal er ikke like sterk. Men baby plan. Og Den fra apotek 1 er sterke. Skal ta hcg blodprøve i dag. Forbereder meg på at jeg ikke ser hjerte slå på tirsdag… ellers har jeg murringer i magen og ryggen og ømme pupper. Men ømme pupper satt lenge i sist. Men får ta bare en dag om gangen. Men motet mitt er ikke så høyt nå egentlig. Beklager at jeg er negativ. Men dette er min siste sjangs for å få mitt genetiske barn da jeg egentlig skulle hatt eggdonasjon denne måneden og skal egentlig ha samtale med klinikken om en uke. Men heldigvis vet jeg mer da jeg skal på ul tirsdag ♥️

Fikk første positive test 8 dpo, men mistenker at det egentlig var 9dpo.

Så under er 8, 9, 10 og i dag 11dpo.
Hadde SA forrige runde, da ble den aldri sterkere enn det jeg fikk i dag 11dpo. Så veldig spent på de neste dagene å håper jeg snart får 2-3 uker på digital. Fikk 1-2 i dag :)
1000006492.jpg

Aldri hatt kjemisk jeg, men kan dette være det? Syntes det er dårlig stigning på 4 dager.. Det første bildet er fra idag og det andre er fra søndag.
1000010863.jpg

Vedlegg

• 20241229_143011.jpg
    20241229_143011.jpg
    1,5 MB · Visninger: 29
Aldri hatt kjemisk jeg, men kan dette være det? Syntes det er dårlig stigning på 4 dager.. Det første bildet er fra idag og det andre er fra søndag.
Vis vedlegget 451755

Hvilken dpo er de tatt?:) I utgangspunktet burde den vært litt sterkere idag kanskje, men har hørt så mye rart om make sure i det siste, særlig den med lot.nr som slutter på 32 tror jeg :Heartred

Hvilken dpo er de tatt?:) I utgangspunktet burde den vært litt sterkere idag kanskje, men har hørt så mye rart om make sure i det siste, særlig den med lot.nr som slutter på 32 tror jeg :Heartred
Har kjøpt den som slutter på 32 :hilarious: Kjøper noe annet og ser. De er tatt 12 dpo og 16 dpo (kun ut ifra eggløsningsslim, så er jo litt usikker på nøyaktig dpo).

Kjøpte RFSU sin og er vel fortsatt ikke en sånn "god strek" til å være sånn 15/16 dpo :sorry:
Vis vedlegget 451757

For å være helt ærlig har jeg personlig ikke så gode erfaringer med så svake streker, hvis det stemmer at du er 15/16 dpo..:sorry: Krysser fingrene for et nyttårsmirakel!

Back
Topp