Testene våres✨

Er 13/14 dpo selv i dag, og ble så glad når jeg så din for vi har veldig lik styrke :D Vært litt bekymret for at min kanskje var litt svak for 13 dpo- men ser nå at vi nok begge er spot on :smiley-bounce012

Vis vedlegget 451867
Så bra :cat: Jeg har ikke vært gravid tidligere så har ikke noe å sammenligne med (kun hatt en kjemisk), så jeg tror og håper at styrken er fin så lenge den fortsetter å øke fremover:cool01:Heartbigred

Så bra :cat: Jeg har ikke vært gravid tidligere så har ikke noe å sammenligne med (kun hatt en kjemisk), så jeg tror og håper at styrken er fin så lenge den fortsetter å øke fremover:cool01:Heartbigred
Jeg har gjort dette to ganger før + en SA. Men hjelper ingen ting siden hvert svangerskap har vært totalt forskjellig og det er like stort og spennende hver gang :love7Vet og at å sammenligne seg med andre ikke gir noen mening, men slutter ikke allikevel :hilarious:, hvertfall ikke når det er positiv sammenligning :happy:

Jeg har gjort dette to ganger før + en SA. Men hjelper ingen ting siden hvert svangerskap har vært totalt forskjellig og det er like stort og spennende hver gang :love7Vet og at å sammenligne seg med andre ikke gir noen mening, men slutter ikke allikevel :hilarious:, hvertfall ikke når det er positiv sammenligning :happy:
Det vil jeg tro, det føles veldig stort og spennende, nesten litt for spennende, klarer jo ikke tenke på noe annet:happy6:love017 Hehe, det ligger jo litt i vår natur da, jeg gjør akkurat det samme:happy:

Vis vedlegget 451908Jeg gikk også i fellen av å kjøpe 25pk med tester:hilarious: Så har testet masse og husker ikke når alle testene er fra. Nederste er fra i dag hvertfall. Blir jo helt rar i hodet og må følge med på stigning for å få en indre ro:smiley-ashamed008

Så fin stigning! Jeg har sikkert tatt like mange selv, men har bare beholdt 1 fra hver dag så ikke mannen skal tro jeg "har begynt å fly med fuglene " :hilarious:

Sitter her og skjønner ingenting :dead: Fikk positiv test sent denne runden, 13/14 dpo… i ca en uke etter fikk jeg svake tester som liksom ikke ble sterkere, men fikk positiv digital 1-2 dagen etter positiv test. La fra meg testingen etter en uke med svake streker å tenkte dette ble en kjemisk… tok en test i går to dager etter siste, og idag som plutselig er MYE sterkere? :nailbiting: Ca 5 uker idag.
IMG_8574.jpegIMG_8598.jpeg
De første testene er uka den ikke steg veldig, de to siste i går og i dag.

Sitter her og skjønner ingenting :dead: Fikk positiv test sent denne runden, 13/14 dpo… i ca en uke etter fikk jeg svake tester som liksom ikke ble sterkere, men fikk positiv digital 1-2 dagen etter positiv test. La fra meg testingen etter en uke med svake streker å tenkte dette ble en kjemisk… tok en test i går to dager etter siste, og idag som plutselig er MYE sterkere? :nailbiting: Ca 5 uker idag.
Vis vedlegget 451918Vis vedlegget 451919
De første testene er uka den ikke steg veldig, de to siste i går og i dag.
Jeg hadde også sen stigning denne gangen, så stoppa med strimmeltest og kjøpte en 2pk med digital De har økt som de skal ❤️

Takk for en solskinnshistorie, har du bilder av testene dine? :Heartbigred
Den nederste der tok jeg 4 +4, da hadde de holdt seg like i flere dager, mens jeg tenkte at de burde jo øke. De er forresten litt sterkere når de har tørket, så alle testene ser litt mørkere ut en hva de egentlig var.

Jeg har ikke prøvd strimmel siden da, så vet ikke hvordan de evt ser ut nå, men har heller ikke tenkt å prøve ☺️Snapchat-1554859963.jpg

Back
Topp