K-40687806
Første møte med forumet
Jeg er 4 + 2 i dag, fikk også 3+ på CB i dag. Er jeg lengre på vei enn jeg tror? Det er litt rart isåfall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Gratulerer til deg og!Nei, så gøy Gratulerer så mye Håper det ordner seg for dere
Jeg var 4+4 når jeg fikk 3+ på CB.. lurer litt på det sammeJeg er 4 + 2 i dag, fikk også 3+ på CB i dag. Er jeg lengre på vei enn jeg tror? Det er litt rart isåfall..
Kan du ha hatt EL tidligere enn du tror? Den testen er veldig sterk til bare 9dpo Tipper du er lengre på vei, ellers er det mer enn én baby gratulerer så myeTok første test i dag etter å ha hatt en liten mistanke i noen dager. Er bare 9 dpo, og dette er vanlig strimmel fra Makesure!
Ble tatt litt på senga nå, siden vi ikke har prøvd ordentlig de siste to månedene
Forresten veldig fint å høre at dere har det bedre igjen nå leste det lange innlegget når du delte det tidligere i høstTusen takk! Gratulerer til deg og!
Jeg tror faktisk det gjør det, ellers hadde vi ikke vært så uforsiktige. Kan oppdatere i et innlegg senere tenker jeg Men vi har det mye bedre nå enn for seks uker siden
Så godt å høre!Tusen takk! Gratulerer til deg og!
Jeg tror faktisk det gjør det, ellers hadde vi ikke vært så uforsiktige. Kan oppdatere i et innlegg senere tenker jeg Men vi har det mye bedre nå enn for seks uker siden
Ja, jeg er enig i at den er veldig sterk! Jeg testet ikke etter EL denne syklusen, så det er fullt mulig at den var noen dager tidligere i hvert fall. Men at det kan komme fra den forrige syklusen tror jeg ikke er mulig. Testet helt blenda den 6. desember, og fikk TR den 8. desember som var helt standard og varte i 7 dager.Kan du ha hatt EL tidligere enn du tror? Den testen er veldig sterk til bare 9dpo Tipper du er lengre på vei, ellers er det mer enn én baby gratulerer så mye
Edit: leste at du er 2+6, kan du være gravid på forrige syklus? At du heller er 6-7 uker på vei?
Selv 11-13 dpo så er den sjukt sterk. Så skal jaggu ikke se bort ifra at det er tvillinger daJa, jeg er enig i at den er veldig sterk! Jeg testet ikke etter EL denne syklusen, så det er fullt mulig at den var noen dager tidligere i hvert fall. Men at det kan komme fra den forrige syklusen tror jeg ikke er mulig. Testet helt blenda den 6. desember, og fikk TR den 8. desember som var helt standard og varte i 7 dager.
Så da stemmer jeg for at EL var noen dager tidligere, f. eks mellom CD 8-10, og at jeg egentlig er 11-13 dpo i dag ELLER at det er tvillinger (jeg er selv tvilling). Gud hjelpes hvis det er tilfellet
Takk for det Ja, det har vært noen runder i hjemmet, og vi har fått snakket ut om mange forskjellige ting. Mannen er villig til å prøve familievernkontoret på nyåret, og jeg har blitt henvist til psykolog mtp at jeg står i fare for å bli utbrent av jobben min. Ting ser mye lysere ut for oss nå i hvert fall, og vi har hatt det veldig fint sammen i julaForresten veldig fint å høre at dere har det bedre igjen nå leste det lange innlegget når du delte det tidligere i høst
Nei, off, det orker jeg virkelig ikkeSelv 11-13 dpo så er den sjukt sterk. Så skal jaggu ikke se bort ifra at det er tvillinger da
mente 4+6 såklartjippi <3 4+9/5+0 Alt etter hvilken app du spør
Vis vedlegget 451487
Digital test vil ikke gi det svar på hvor langt du er hvis du får mer enn 3+ (fra ca 5+0 osv), eller om det kan være flere spirer. Da må du måle hcg hos lege og jeg tror ikke de kan konkludere sikkert før du har hatt ULIkke meningen å hoppe over andres innlegg, men kan noen anbefale at jeg tar en digital for å sjekke om jeg bare er tre uker på vei eller om det faktisk er 7 uker? Vil den i så fall vise det?
Dette er positive tester, gratulerer med spire og velkommen hit håper spira sitter hele veien!Egentlig for tidlig å teste i dag. Men har hatt sterke smerter i korsryggen siden i går, så lurer litt på deres tanker. Kan det muligens være falsk positiv, eller er dette fulltreffer? Hadde IVF innsett 23 desember. Mindre smerter nå på kvelden. Tok digital clear blue imorges (bilde av st den er åpnet også). Strimmel fra Make Sure på kvelden.
Kan forrige mens ha vært en blødning i graviditeten? Denne testen ser ut som noe man får leeenge etter 9dpo!Tok første test i dag etter å ha hatt en liten mistanke i noen dager. Er bare 9 dpo, og dette er vanlig strimmel fra Makesure!
Ble tatt litt på senga nå, siden vi ikke har prøvd ordentlig de siste to månedene
Sniker - men du trenger egentlig ikke ta en digital en gang, du vil garantert få 3+ i og med at du allerede har en dye stealer! Jeg fikk 3+ med svakere test enn du har nå. Ville definitivt forsøkt å ta en blodprøve på mandag, kanskje legen da vil henvise til en tidlig ultralyd for å sjekke om de kan se hvor langt på vei du er?Ikke meningen å hoppe over andres innlegg, men kan noen anbefale at jeg tar en digital for å sjekke om jeg bare er tre uker på vei eller om det faktisk er 7 uker? Vil den i så fall vise det?
Altså, jeg er HELT enig i at den er vilt sterkt. Derfor jeg ble så overrasket selv. Jeg har fotobevis av en negativt test tatt 6. desember, som i den syklusen var 11 dpo. Vi snakker heeelt blenda. Deretter fikk jeg den blødningen, men den var også fire dager for tidlig, som jeg stussa litt over. Testet selvfølgelig ikke etter det, fordi det virket så åpenbart ut som mensen. MEN; jeg husker at jeg ikke hadde noen symptomer i forkant, som også var litt rart. Hadde kun kramper underveis i mensen-uka. Det ER jo mulig at det var en slags festeblødning eller annen type blødning, og at jeg nå er seks uker på vei. Likevel litt rart å tenke på - hvorfor varte blødningen i akkurat 7 dager liksom? HahaKan forrige mens ha vært en blødning i graviditeten? Denne testen ser ut som noe man får leeenge etter 9dpo!
Altså, jeg er HELT enig i at den er vilt sterkt. Derfor jeg ble så overrasket selv. Jeg har fotobevis av en negativt test tatt 6. desember, som i den syklusen var 11 dpo. Vi snakker heeelt blenda. Deretter fikk jeg den blødningen, men den var også fire dager for tidlig, som jeg stussa litt over. Testet selvfølgelig ikke etter det, fordi det virket så åpenbart ut som mensen. MEN; jeg husker at jeg ikke hadde noen symptomer i forkant, som også var litt rart. Hadde kun kramper underveis i mensen-uka. Det ER jo mulig at det var en slags festeblødning eller annen type blødning, og at jeg nå er seks uker på vei. Likevel litt rart å tenke på - hvorfor varte blødningen i akkurat 7 dager liksom? Haha