Testene våres✨

Vis vedlegget 451372
Siste testen er i dag 4+1. Håper denne gangen vil gå bra etter 2 aborter:nailbiting: Hvor langt på vei må man minimum være for å få 3+?
Ca fra rundt 5+0 kan man få 3+. Tallene er «uker siden unnfangelse», altså eggløsning/befruktning. Noen produserer hcg litt langsommere uten at det er noe i veien med det :happy:
Håper spira sitter hele veien for deg. Når mistet du de andre gangene? ❤️

Ja, tenk det:facepalm: for min del tror jeg bare det handler om at hvis testene synker så får jeg i hvert fall en forvarsel på ett vis. Men ja, det beste er jo å bare la være og slå seg til ro med det❤️
Ja, skjønner tankegangen din der ❤️ men du virker roligere i dag? :love017

Jeg skulle jo vente til neste uke til jeg kan ta digital 3+ men klarte ikke å vente så ble en strimmel test til. Fin økning så nå må jeg nok se meg fornøyd :happy:

Vedlegg

• IMG_6890.jpeg
    IMG_6890.jpeg
    208,7 KB · Visninger: 9
Ca fra rundt 5+0 kan man få 3+. Tallene er «uker siden unnfangelse», altså eggløsning/befruktning. Noen produserer hcg litt langsommere uten at det er noe i veien med det :happy:
Håper spira sitter hele veien for deg. Når mistet du de andre gangene? ❤️
Takk:happy: Jeg mistet i sommer 5+1 og 7+9 i oktober. Fant ut under ultralyd at det var en MA. Ble utskrapning. Så litt redd nå for at livmorslimhinnen fortsatt er for tynn og at jeg vil miste igjen. Men får bare håpe det går bra:)

Dpo 16 tror jeg. Litt usikker når eggløsning evt var da jeg ikke trodde den kom. Men igjennom Flo appen var det 8 des. Øverste er dpo 14 midten 15 og 16 i dag. Digital testen var tatt på julaften 4+3

Vedlegg

• IMG_0126.jpeg
    IMG_0126.jpeg
    701,7 KB · Visninger: 7
  • IMG_0105.jpeg
    IMG_0105.jpeg
    541,2 KB · Visninger: 7
Klarte ikke å holde meg helt uten testing i dag :hilarious: Den skapte heldigvis ro og ikke bekymring ✨IMG_2272.jpeg
Det er nok ikke så mye vits i å teste mer, tror forskjellen vil være så minimal og vanskelig å se.

Back
Topp