Testene våres✨

Hvilke symptomer har du? Kjenner kvalmen kommer snikende i dag, så jeg har fått resept på kvalmestillende :dead: ikke kommet like tidlig før.
Sniker meg inn her. Jeg fikk også en første bølge over meg i dag med kvalme og syntes det var litt tidlig. Ingen bra kombinasjon med masse selskaper de neste dagene med folk som ikke vet man er gravid :help

Sniker meg inn her. Jeg fikk også en første bølge over meg i dag med kvalme og syntes det var litt tidlig. Ingen bra kombinasjon med masse selskaper de neste dagene med folk som ikke vet man er gravid :help
Relaterer :bag: Men be om resept på kvalmestillende asap, kanskje du rekker å få og hente ut i dag? Jeg ba om afipran fordi det hadde effekt når kvalmen er mildere, når det har eskalert måtte jeg kombinere med zofran. Forstår det som om zofran er byttet ut med xonvea nå, finner ut av det etterhvert. Bare glad jeg har fått tak i noe som kan hjelpe ❤️

Kvalmen kommer snikende i perioder her, så allerede fått respekt på xonvea. Tidligere hatt hypermesis. Håper så veldig den vil hjelpe. Noen med erfaring med Xonvea?

14 dpo/4+2 i dag. Beste julegaven jeg kunne fått. Håper dere alle får en kjempe fin dag og klarer å kose dere maks :santa tror at jeg kanske kommer sprekke og må fortelle om graviditeten til de vi skal til i dag. Vanskelig å holde noe så fantastisk skjult før nære og kjære :Heartpink god jul!

Vedlegg

• IMG_6876.jpeg
    IMG_6876.jpeg
    220,3 KB · Visninger: 6
  • IMG_6878.jpeg
    IMG_6878.jpeg
    398,1 KB · Visninger: 6
Back
Topp