Testene våres✨

Hvilke symptomer har du? Kjenner kvalmen kommer snikende i dag, så jeg har fått resept på kvalmestillende :dead: ikke kommet like tidlig før.
Sniker meg inn her. Jeg fikk også en første bølge over meg i dag med kvalme og syntes det var litt tidlig. Ingen bra kombinasjon med masse selskaper de neste dagene med folk som ikke vet man er gravid :help

Sniker meg inn her. Jeg fikk også en første bølge over meg i dag med kvalme og syntes det var litt tidlig. Ingen bra kombinasjon med masse selskaper de neste dagene med folk som ikke vet man er gravid :help
Relaterer :bag: Men be om resept på kvalmestillende asap, kanskje du rekker å få og hente ut i dag? Jeg ba om afipran fordi det hadde effekt når kvalmen er mildere, når det har eskalert måtte jeg kombinere med zofran. Forstår det som om zofran er byttet ut med xonvea nå, finner ut av det etterhvert. Bare glad jeg har fått tak i noe som kan hjelpe ❤️

Kvalmen kommer snikende i perioder her, så allerede fått respekt på xonvea. Tidligere hatt hypermesis. Håper så veldig den vil hjelpe. Noen med erfaring med Xonvea?

14 dpo/4+2 i dag. Beste julegaven jeg kunne fått. Håper dere alle får en kjempe fin dag og klarer å kose dere maks :santa tror at jeg kanske kommer sprekke og må fortelle om graviditeten til de vi skal til i dag. Vanskelig å holde noe så fantastisk skjult før nære og kjære :Heartpink god jul!

Vedlegg

• IMG_6876.jpeg
    IMG_6876.jpeg
    220,3 KB · Visninger: 19
  • IMG_6878.jpeg
    IMG_6878.jpeg
    398,1 KB · Visninger: 19
Herlig! Klør i mine fingrer for å teste og få opp 3+ uker men tror jeg må vente noen dager/en uke til der xsmile3

Klør her og!! Har to digitale igjen, fikk 2-3 på 4+0, nå er jeg 4+5 og lurer på om jeg skal prøve en imorgen kveld allerede :hilarious:

Nå er det min tur til å være bekymret for stigning :nailbiting: synes nesten testene min fra i dag ser svakere ut enn gårdagens (ikke avbildet), men synes dagens ser bitte litt sterkere ut enn for to dager siden? :dead: Eller er det ønsketenkning? Når er det de sier man kan forvente dobling hver tredje dag kontra annenhver?
IMG_2252.jpeg
Men legen min sa «ikke ta flere tester», så jeg antar at de som ikke er testetøs bekrefter graviditet og tenker de er gravide til det motsatte er bevist? Og at bekymringen er litt unødvendig? Æsj :depressed:

Nå er det min tur til å være bekymret for stigning :nailbiting: synes nesten testene min fra i dag ser svakere ut enn gårdagens (ikke avbildet), men synes dagens ser bitte litt sterkere ut enn for to dager siden? :dead: Eller er det ønsketenkning? Når er det de sier man kan forvente dobling hver tredje dag kontra annenhver?
Vis vedlegget 451367
Men legen min sa «ikke ta flere tester», så jeg antar at de som ikke er testetøs bekrefter graviditet og tenker de er gravide til det motsatte er bevist? Og at bekymringen er litt unødvendig? Æsj :depressed:
Jeg vil si meg enig med legen hvis du klarer det. Spar deg for litt unødvendige bekymringer :Heartpink

Jeg vil si meg enig med legen hvis du klarer det. Spar deg for litt unødvendige bekymringer :Heartpink
Jaa, tror det er lurest. Gjorde en sammenligning med make sure istedenfor og jeg er roligere nå. Legger bilde under.

Tror jeg overreagerte litt i sted, for dette ser vel ganske okei ut? :shy: IMG_2271.jpeg

Test 1 så litt rar ut i fargen?
Men bilde 2 er jo kjempe fin og da spiller det ikke noe rolle hva bilde 1 sier❤️
Tror bare jeg må legge det bort og slå meg til ro med at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist (gitt at det skulle være noe galt). De som ikke er testetøs tar jo 1-2 tester og slår seg til ro med en positiv test :shy:

Tror jeg overreagerte litt i sted, for dette ser vel ganske okei ut? :shy: Vis vedlegget 451368

Ser veldig bra ut!! Er jo såå mye snakk om hvor ulik fargemetning det er på make sure for tiden! Men nå blir den vel ikke sterkere uansett?! :joyful: Så da er det kanskje lettere å legge bort strimlene?:bag: Jeg har lagt bort strimlene, men har lyst til å se 3+ på digital før jeg gir meg helt :hilarious:

Tror bare jeg må legge det bort og slå meg til ro med at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist (gitt at det skulle være noe galt). De som ikke er testetøs tar jo 1-2 tester og slår seg til ro med en positiv test :shy:
Ja, tenk det:facepalm: for min del tror jeg bare det handler om at hvis testene synker så får jeg i hvert fall en forvarsel på ett vis. Men ja, det beste er jo å bare la være og slå seg til ro med det❤️

IMG_1925.jpeg
Siste testen er i dag 4+1. Håper denne gangen vil gå bra etter 2 aborter:nailbiting: Hvor langt på vei må man minimum være for å få 3+?

Ser veldig bra ut!! Er jo såå mye snakk om hvor ulik fargemetning det er på make sure for tiden! Men nå blir den vel ikke sterkere uansett?! :joyful: Så da er det kanskje lettere å legge bort strimlene?:bag: Jeg har lagt bort strimlene, men har lyst til å se 3+ på digital før jeg gir meg helt :hilarious:
Jeg titta nettopp på strimlene fra 2020, da tok jeg strimler til 15 dpo, så ingen før siste på 19 dpo (og den er rimelig lik den på 15 uten at det bekymret meg), så 3+ på digital 20 dpo og konstant kvalme fra 21 dpo.
Hvis jeg er 17-18 dpo i dag er ting ganske så okei ❤️ enig med deg angående digital, har også en siste liggende :love017

Back
Topp