Testene våres✨

Jehuuuu hei og velkommen til september-gjengen!! :love017 Så gøy å se at du skal ha enda en liten skatt! Dette ser jo veldig lovende ut da!
Hey, hey:greet015 Ja, dette var en liten ooops med sex 3 dager før EL, og med mine 39 år på baken tenkte jeg at det skulle mer til, men eh; tydeligvis ikke:laughing002:love017 Skulle først starte prøvingen i april, da jeg har mini på 14mnd hjemme og regner med det blir hyperemesis på meg denne gangen også:confused2:pukemen er jo lov å håpe på å slippe unna:angelic: Håper på at spiren klorer seg fast❤️:smiley-angelic001:Heartpink

Er 12 dpo i dag. Tok test bare for sikkerhets skyld da jeg ikke hadde håpet etter en negativ 10 dpo. Ble veldig satt ut da det dukket opp strek men synes testene er veldig svake.:rolleyes: Er litt ekstra stresset etter jeg fikk MA i uke 10 i september. Så tørr ikke å tro helt på det enda:nailbiting:

første fra i kveld, den andre fra morgenen.
Oppdatering fra i går. Fant tidlig test også. Øverste er tidlig test. Begge på morgenurin i dag. Bilde med og uten flash. Hva tror dere? Synes å se en stigning fra i går

Vedlegg

• IMG_4941.jpeg
    IMG_4941.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 11
  • IMG_4940.jpeg
    IMG_4940.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 11
Oppdatering fra i går. Fant tidlig test også. Øverste er tidlig test. Begge på morgenurin i dag. Bilde med og uten flash. Hva tror dere? Synes å se en stigning fra i går

Definitivt sterkere! :love017

@UBONGO
Hahah, jeg er en selverklært testetøs deluxe:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004:greet015 Så går med en del penger, men har bestilt mange av testene under Black friday week til 40% rabatt:happy119 Har mistet en del ganger, så hvis jeg ser at testene ikke stiger, så vet jeg med sikkerhet hvilken vei det går. Har slitt med blødninger til uke 9 i mine 3 siste svangerskap, grunnet hematom I livmoren og tidligere konisert(2017). Så har lettblødende livmorhals i tillegg.

Er steget :love017

12dpo idag og dagens tester.

20250109_062944.jpg20250109_081216.jpg
20250109_081439.jpg

Hadde tenkt meg å prøve ny digital for å se om jeg fikk 3+ i et par dager, men har glemt det av. I dag fikk jeg endelig gjort det, og fikk jammen ta 3+ og en dye stealer :Heartred
5+0 eller 4+5 etter siste mens.

Vedlegg

• IMG_3563.jpeg
    IMG_3563.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 6
Back
Topp