viljelilje
Andre møte med forumet
Altså, dette her tar jo all tid jeg har med de andre har jeg kun testet 1 gang sånn rundt uke 6 kunne ønske jeg bare klarte å slappe litt mere avSynes det er fin stigning på den idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, dette her tar jo all tid jeg har med de andre har jeg kun testet 1 gang sånn rundt uke 6 kunne ønske jeg bare klarte å slappe litt mere avSynes det er fin stigning på den idag
Synes det er bedre å tolke original bildeNoe her?
Det er original bilde jeg hadde lagretSynes det er bedre å tolke original bilde
Ser ut som det er noe av farge stoffet som har sklidd litt ut på en måte. Vanskelig å si, beste er nok å ta en ny test.Det er original bilde jeg hadde lagret
Det er original bilde jeg hadde lagret
Ser ut som det er noe av farge stoffet som har sklidd litt ut på en måte. Vanskelig å si, beste er nok å ta en ny test.
Takk for at dere kikket får megSer dessverre ingenting
Skulle ønske jeg klarte å la være denne testingen, men. I dag synes jeg testene var svakere på alle 3 typene. Faen altså..
Hvor langt på vei er du?Fikk endelig 3+ på digital i dag Så nå skal jeg og slutte med testingen!
Vis vedlegget 452433
Sniker fra september 24. Du kan ikke måle stigning med disse. I så fall må du måle annenhver dag. Jeg hadde tester som var svakere og trodde jeg mistet, angrer i etterkant på at jeg testet så mye og utsatte meg selv for det.4+5 øverst og 4+4 nederst. Syns dagens ser litt svakere ut?:/ Følt meg mindre kvalm de siste dagene enn i starten av uken og..
Vis vedlegget 452440Vis vedlegget 452441
Hvor langt på vei er du?
Dette var godt å se da skal jeg ikke gi opp alt håp selv om dagens tester var svakere enn gårsdagensSniker fra september 24. Du kan ikke måle stigning med disse. I så fall må du måle annenhver dag. Jeg hadde tester som var svakere og trodde jeg mistet, angrer i etterkant på at jeg testet så mye og utsatte meg selv for det.
På mitt bilde var jeg sikker på at jeg mistet 17 dpo, men hun er nå 3 mnd gammel