Testene våres✨

Jeg ser på begge :)
Syns jeg ser på begge også men føler den burde vært blitt sterkere til 9 dpo? Hadde en MA i november, slutta å blø etter en uke og fikk mensen i slutten av desember akkurat som min vanlige syklus. Tok tester før dette og syns ikke jeg så noe på de, så er bare redd jeg har oversett noe og har rester. Nå er jeg jo 9 dpo og 4 dager fra mensen. Jeg bruker å få ømme pupper 5-4 dager før mens men merker ingenting. Grusomt å ikke vite

Ganske utrolig hvor stor forskjell det er på rfsu testene og babyplan testene rfsu fra i dag tidlig og babyplan fra nå i ettermiddag på ganske utvannet urinIMG_0569.jpeg

Dagens tester. Synes ikke de har blitt noe sterkere de siste dagene. Synes makesure testen var litt svakere i dag :sorry:
Ikm og 14dpo i dag.
Vis vedlegget 452512Vis vedlegget 452511
Jeg har slitt endel med make sure-testene. Kan få en ok strek på kvelden, men om natta har de vært blenda. Sist jeg var gravid var de mer pålitelige. Slik ser min testrekke ut.

Vedlegg

• IMG_6369.jpeg
    IMG_6369.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
Jeg har slitt endel med make sure-testene. Kan få en ok strek på kvelden, men om natta har de vært blenda. Sist jeg var gravid var de mer pålitelige. Slik ser min testrekke ut.
Synes det er veldig mye rart med stort sett alle tester jeg nå :smiley-ashamed004
Har slitt en del med babyplan tester også. Tok ganske mange på samme urin, og alle viste ganske stor forskjell. :)

Vedlegg

• 1000025752.jpg
    1000025752.jpg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • 1000025786.jpg
    1000025786.jpg
    1,2 MB · Visninger: 48
Synes det er veldig mye rart med stort sett alle tester jeg nå :smiley-ashamed004
Har slitt en del med babyplan tester også. Tok ganske mange på samme urin, og alle viste ganske stor forskjell. :)
Disse bildene skulle ikke være med :laughing025

Jeg har aldri brukt RFSU sine tester før. Har hørt at de er dårlige men er det normalt at de er sååå mye dårligere enn Make Sure?
Disse er tatt på samme urin. Er 13dpo i dag, og stresser litt over at streken er så svak enda. Hååååper så at det er liv laga :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_6371.jpeg
    IMG_6371.jpeg
    654,5 KB · Visninger: 27
Tester dere med tidligtester før IKM, eller vanlige? Med forrige fikk jeg ikke positiv før 14DPO på tidligtest. Nå hadde jeg bare vanlige (10mlU/ml) og fikk sterke streker allerede 8DPO og enda sterkere i dag 10DPO. Kan jeg være lengre kommet enn jeg tror? Eller er dette normalt? :bookworm:
IMG_9578.jpeg
IMG_9577.jpeg

Jeg har aldri brukt RFSU sine tester før. Har hørt at de er dårlige men er det normalt at de er sååå mye dårligere enn Make Sure?
Disse er tatt på samme urin. Er 13dpo i dag, og stresser litt over at streken er så svak enda. Hååååper så at det er liv laga :smiley-angelic001
Den til høyre var hvertfall en fin sterk 13 dpo syntes jeg da! :happy: kanskje ikke ta RFSU test neste gang, siden det forårsaker mer stress enn det er verdt ❤️

Tester dere med tidligtester før IKM, eller vanlige? Med forrige fikk jeg ikke positiv før 14DPO på tidligtest. Nå hadde jeg bare vanlige (10mlU/ml) og fikk sterke streker allerede 8DPO og enda sterkere i dag 10DPO. Kan jeg være lengre kommet enn jeg tror? Eller er dette normalt? :bookworm:
Vis vedlegget 452598
Vis vedlegget 452596
Kanskje egget satt seg tidlig, veldig fin strek hvertfall!!:hello2 eller tvillinger?

Kanskje egget satt seg tidlig, veldig fin strek hvertfall!!:hello2 eller tvillinger?
Jaa, det kan det absolutt ha gjort, men jeg får det ikke til å stemme med at jeg var så sikker på at eggløsning var 4/1. Jeg kjenner det alltid veldig tydelig :dead: Vi har tvillinger i familien, og forrigemann hadde en «tvilling» (to fostersekker, men den ene var tom, såkalt anembryonisk graviditet). Blir spennende på UL 7+2:nailbiting:

Back
Topp