Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kort lutefase har du?Er 5+3, men har sen EL (kort lutealfase) er 20dpo i dag![]()
Ang Rsfu tester. Enig med deg de testene er ikke gode. Mine har blitt sterkere for hver gang altså. Men i dag var de like sterke nederst på streken også ble den lysere oppover. Dårlige tester spør du meg. Den med nesten like streker er for to dager siden. Og den som er sterkest er fra i dag tidlig. Men dette er utviklingen fra nyttårsaften til tirsdag eller onsdag. Så de har jo økt da. Men er ikke som alle de andre jeg har brukt.Man blir jo skikkelig nervøs liksom.Jeg hadde også 1 igjen liggende men detter er rfsu. Ikke blitt noe sterkere på hele uke. Jeg tenker bare at det er testens problem at den klarer ikke å lage sterkere streker 5+3 i dag. Lengste er fra I dag.
Hvor kort lutefase har du?
Hvordan gikk det?I morgen tidlig skal jeg ta ny clearblue digital og håper på 3+ nå. Gruer meg. Er så skummelt![]()
Sniker meg forsiktig inn her med mine positive tester fra i dag morges, 8 DPO. Første dag i siste mens var 18/12, men syklusene mine har vært noe lengre enn 28 dager etter pilleslutt og jeg er nokså sikker på at eggløsning var 3./4. januar. Basert på standard syklus er termin 29. september og basert på sannsynlig eggløsning/unnfangelse er termin 30. september eller 1. oktober. Har ikke testet EL, så går kun etter de karakteristiske smertene jeg kjenner. Får vel ikke klart svar på hvilken måned jeg havner på før ultralyd.

Hvis det hjelper- jeg hadde ingen stigning på testene i 4 dager fra 12 dpo til 16 dpo tror jeg. Og plutselig økte det. Kroppen er finurlig. Syntes testene dine ser bra ut jeg til "bare" 14 dpoDagens tester. Synes ikke de har blitt noe sterkere de siste dagene. Synes makesure testen var litt svakere i dag
Ikm og 14dpo i dag.
Vis vedlegget 452512Vis vedlegget 452511

Synes jeg ser noe på den som er 9dpoHeii, kanskje kommet til feil sted men trenger flere sett med øyne, ser dere noe her? Første er 8 dpo og andre er 9 dpo, takk for svar på forhånd
Ligner på mine, økte plutselig her ogDagens tester. Synes ikke de har blitt noe sterkere de siste dagene. Synes makesure testen var litt svakere i dag
Ikm og 14dpo i dag.
Vis vedlegget 452512Vis vedlegget 452511
Jeg ser på beggeHeii, kanskje kommet til feil sted men trenger flere sett med øyne, ser dere noe her? Første er 8 dpo og andre er 9 dpo, takk for svar på forhånd
Da krysser jeg fingrene for litt sterkere i morgenHvis det hjelper- jeg hadde ingen stigning på testene i 4 dager fra 12 dpo til 16 dpo tror jeg. Og plutselig økte det. Kroppen er finurlig. Syntes testene dine ser bra ut jeg til "bare" 14 dpo![]()

Da håper jeg det skjer her ogsåLigner på mine, økte plutselig her og![]()