Testene våres✨

Heihei! Jeg har noen spørsmål. Vi mistet sønnen vår i oktober (22+2), og nå har jo frykten for alt kommet.. Det er 15 dager siden samleie som førte til graviditet, hvor sent kan man ha utslag på tester for kjemisk graviditet? Kan man ha kjemisk graviditet selv om man har hcg på 105 (12 dager etter samleie)? Jeg har oppdaget noen få dråper med blod, og er livredd.. Vet at dette er normalt, men kan det være festeblødningen?

Vet ikke helt om det gir svar på det du lurer på, men jeg hadde hcg på 127 på 14 dpo da jeg hadde kjemisk, så økte den bittelitt til før det snudde. 102 på 12 dpo er jo egentlig ganske høyt, men det betyr ikke nødvendigvis suksess da.. :sorry: Skal du tilbake og måle hcg enda en gang? Blødninger kan jo være helt normalt! Krysser fingrene for deg!!

Grensa for kjemisk graviditet går på 5+0, altså må du blø og testene må bli svake før 5+0, for at det skal regnes som kjemisk. Etter det blir det SA/MA.
Mulig du har skjøre slimhinner og helt normalt med noen dråper blod. Håper alt går godt for dere denne gangen og at dere får ta med dere en frisk liten baby hjem i september ❤️
Jeg er liksom 5+5 nå, men kun 15 dager siden unnfangelse. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det er mye kluss i syklusen pga fødselen. Sånn som gir mening for meg er at jeg ligger to uker bak utviklingen av fosteret. Krysser fingrene denne gangen for at vi kommer i mål :Heartred

Vet ikke helt om det gir svar på det du lurer på, men jeg hadde hcg på 127 på 14 dpo da jeg hadde kjemisk, så økte den bittelitt til før det snudde. 102 på 12 dpo er jo egentlig ganske høyt, men det betyr ikke nødvendigvis suksess da.. :sorry: Skal du tilbake og måle hcg enda en gang? Blødninger kan jo være helt normalt! Krysser fingrene for deg!!
Har ikke fått noen time til å måle hcg igjen, men jeg tar tester hjemme. De er myye sterkere enn det de var om mandag som var da jeg tok blodprøve. Hadde masse blødninger ved forrige svangerskap, og det var visst også helt normalt. Jeg er ikke veldig bekymret, men begynner jo å tenke litt..

Jeg er liksom 5+5 nå, men kun 15 dager siden unnfangelse. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det er mye kluss i syklusen pga fødselen. Sånn som gir mening for meg er at jeg ligger to uker bak utviklingen av fosteret. Krysser fingrene denne gangen for at vi kommer i mål :Heartred
Skjønner ❤️ da flyttes du nok en ukes tid tilbake når du tar ultralyd etterhvert. Hvilke apper bruker du? Hvis du legger inn unnfangelse/eggløsning, vil appen beregne termin mer nøyaktig og justere svangerskapets lengde mer riktig :love017

Back
Topp