Testene våres✨

Jaa, det kan det absolutt ha gjort, men jeg får det ikke til å stemme med at jeg var så sikker på at eggløsning var 4/1. Jeg kjenner det alltid veldig tydelig :dead: Vi har tvillinger i familien, og forrigemann hadde en «tvilling» (to fostersekker, men den ene var tom, såkalt anembryonisk graviditet). Blir spennende på UL 7+2:nailbiting:
Oi, da blir det veldig spennende på UL! Ganske sterk strek hvertfall :happy:

Oi, da blir det veldig spennende på UL! Ganske sterk strek hvertfall :happy:
Tok denne nå på 2 timers ettermiddagsurin. Så enten er det svært mye hcg eller så er jeg faktisk lengre på vei enn jeg tror. Dette betyr jo 4-5 uker. Syklusen min er rundt 30-32 dager, og jeg hadde første dag i forrige menstruasjon 18. desember, så mattestykket går ikke opp! I morra er det jo 4 uker siden første blødningsdag. :pompus:
IMG_9599.jpeg

Tok denne nå på 2 timers ettermiddagsurin. Så enten er det svært mye hcg eller så er jeg faktisk lengre på vei enn jeg tror. Dette betyr jo 4-5 uker. Syklusen min er rundt 30-32 dager, og jeg hadde første dag i forrige menstruasjon 18. desember, så mattestykket går ikke opp! I morra er det jo 4 uker siden første blødningsdag. :pompus:
Vis vedlegget 452637

Vet du når du hadde eggløsning da? :joyful: Kan jo være den kom tidlig, og isåfall vil du jo være ca 4+0 i dag/imorgen!:)

Vis vedlegget 452637
Så spennende det skal bli å se hvor mange som er inni der :hilarious: :hello2 hcg må jo ha økt veldig fort hverfall!

Vet du når du hadde eggløsning da? :joyful: Kan jo være den kom tidlig, og isåfall vil du jo være ca 4+0 i dag/imorgen!:)
Nei, men jeg trodde det var 4/1 fordi det kjennes sånn ut. Pleier å kjenne det. Men det passer ikke med den digitale som påstår jeg unnfanget for 2-3 uker siden og er 4-5 uker gravid :hilarious: med mindre den blir lurt av en skyhøy hcg.

Nei, men jeg trodde det var 4/1 fordi det kjennes sånn ut. Pleier å kjenne det. Men det passer ikke med den digitale som påstår jeg unnfanget for 2-3 uker siden og er 4-5 uker gravid :hilarious: med mindre den blir lurt av en skyhøy hcg.

Man kan ikke stole 100% på de digitale, var ei her inne som hadde fått 2-3 når hun hadde rundt 70 i hcg bare:wideyed: Men kanskje du hadde el et par dager før, hvem vet:hilarious: Blir spennende å se når du kommer på første ultralyd da!! Uansett et veldig godt tegn at testene er så sterke da!:woot::Heartred

Jeg har aldri brukt RFSU sine tester før. Har hørt at de er dårlige men er det normalt at de er sååå mye dårligere enn Make Sure?
Disse er tatt på samme urin. Er 13dpo i dag, og stresser litt over at streken er så svak enda. Hååååper så at det er liv laga :smiley-angelic001
Sniker!
Trenger ikke bety noe annet enn at egget festet seg sent.
Dette er min test fra 13 dpo:
IMG_1623.jpeg
Har fått bekreftet liv og alt ser bra ut så langt.
14+0 i dag :binkybaby

Sniker!
Trenger ikke bety noe annet enn at egget festet seg sent.
Dette er min test fra 13 dpo:
Vis vedlegget 452639
Har fått bekreftet liv og alt ser bra ut så langt.
14+0 i dag :binkybaby
Jeg fikk positiv Make Sure 9dpo og positiv digital 11dpo, så egget har jo festet seg relativt tidlig.
Var IVF, så 100% sikker på når eggløsning var også :nailbiting:

Men betryggende å høre at det kan gå bra med svake tester 13dpo også, takk som deler :Heartpink

Har ikke turt å ta ny digital siden jeg har blødninger. Har tatt hcg prøve i dag, og så drista jeg meg til en ny digital. Fikk heldigvis 2-3, og testene stiger fint :love7 i morgen skal sykehuset ringes, og jeg skal settes opp til første kontroll xsmile3 4+2 i dag :love7
1000025832.jpg

Kan også meddele som ovenfor at jeg siste to graviditetene fikk gravid 2-3 når hcg var 83 og 93. Tok hcg par timer etter den digitale. Også fått 3+ dagen hcg har vært 1400. Så ville tatt de digitale med en klype salt da de ofte (hos meg ivertfall) ikke betyr «hcg over 25, 1-2 uker gravid, hcg over 250, 2-3 uker gravid og hcg over 2500 3+ uker gravid» :) Dette er graviditeter fra i høst og den hcg på 1400 som viste 3+ i 2021

Back
Topp